Menu

سازندگان Call of Duty: Modern Warfare به شایعات وجود حالت بتل رویال در بازی پاسخ دادند

نسخه سال گذشته Call of Duty یعنی Black Ops 4 یک بخش بتل رویال به نام Blackout داشت که با واکنش خوبی از بازیکنان و منتقدان روبه‌رو شد و تجربه خوبی ارائه داد اما Blackout بخشی از Modern Warfare نخواهد بود و به‌نظر می‌رسد استودیوی Infnity Ward اصلا آن را در نظر نداشته است.

به گزارش پردیس گیم، جو اسکات به عنوان مدیر طراحی بخش چندنفره Modern Warfare، در مصاحبه‌ای با IGN گفت Modern Warfare و Black Ops 4 وضعیت بسیار متفاوتی دارند:

"ما تمرکزی جدی بر جنگ مدرن (Modern Warfare)، صحت داشتن و جسورانه بودن، سلاح‌های واقع‌گرایانه و تجربه متفاوت آن داشتیم. فقط می‌خواستیم به Modern Warfare برگردیم و آن را همین‌طور نگه داریم."

بنابراین خبری از Blackout نیست اما آیا Modern Warfare هیچ نوع بتل رویالی نخواهد داشت؟ اسکات پاسخ داد: "برخی از طرفداران بزرگ بتل رویال در استودیوی Infinity Ward حضور دارند. ما واقعا برای حالت‌های با تعداد بازیکنان بالا و مواردی مثل آن هیجان‌زده هستیم اما در حال حاضر فقط روی بخش چندنفره اصلی تمرکز می‌کنیم."

یکی از حالت‌های اصلی بخش چندنفره Modern Warfare، حالت Ground War است که این هفته بازیکنان توانستند در رویداد رونمایی از بخش چندنفره بازی، حالت 20vs20 آن را تجربه کنند اما هدف سازندگان این است که Ground War در آینده توانایی پشتیبانی بیش از 100 بازیکن را داشته باشد. 100 بازیکن رقم خوبی برای یک بتل رویال است اما براساس گفته اسکات، این مورد در برنامه‌های فعلی Infinity Ward وجود ندارد.

با این وجود که Blackout تا 100 بازیکن را پشتیبانی می‌کرد، اما پیش از این شاهد تعداد بازیکنانی با عدد سه رقمی در بخش چندنفره اصلی Call of Duty نبودیم. سازندگان بسیار از این بابت هیجان‌زده هستند. اسکات افزود: "ما مهندسان شبکه‌ای خود را تحت فشار قرار دادیم تا توانایی دسترسی به تعداد بازیکنان بیشتر را فراهم کنند. از نظر فنی باید کارهای بسیار زیادی برای بخش چندنفره انجام می‌دادیم تا برخی چیزها تاثیرگذارتر باشند و بتوانیم تعداد بازیکنان را بسیار بیشتر کنیم."

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بخش چندنفره و تاریخ شروع بتا را از این بخش مشاهده کنید.