Menu

شورانر سریال The Witcher: در ابتدا قرار بود سیری از هم‌اکنون نیز جوان‌تر باشد

همان‌طور که می‌دانید چندی پیش در جریان رویداد Comic-Con در سن‌دیگو، Netflix سرانجام اولین تریلر از سریال مورد انتظار The Witcher را که اقتباسی از کتاب‌هایی به همین نام است، منتشر کرد. در این تریلر شخصیت‌هایی نظیر گرالت، سیری، ینیفر و تریس حضور داشتند و طرفداران کتاب‌ها و باز‌ی‌ها نیز هرکدام به شیوه‌ای خاص به آن‌ها واکنش نشان دادند. از آن زمان اطلاعات مختلفی از این سریال مورد انتظار منتشر شده و مشخص شده که تفاوت‌های زیادی بین داستان سریال و بازی‌ها وجود دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال اما به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده، هیزریچ شورانر سریال در جریان مصاحبه‌ای گفت که در ابتدا قرار بود سیری جوان‌تر باشد و بازیگر جوان‌تری نسبت به فریرا آلن انتخاب شود. هیزریچ در این رابطه گفت:

"فرآیند انتخاب بازیگر برای نقش سیری بسیار سخت و طولانی بود و در ابتدای این پروسه به دنبال یک بازیگر خیلی جوان می‌گشتیم. سیری در کتاب حدودا 11 سال دارد و ما از همین حدود شروع کردیم اما خیلی سریع سن مورد نظرمان برای بازیگر این نقش را بالا بردیم."

با توجه به این که در حال حاضر سیری از لحاظ سنی بین کتاب‌های اول و بازی Witcher 3: The Wild Hunt قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا تیم سازنده سریال برای پرداختن به این نقش آزادی عمل خوبی داشته باشند. همچنین هیزریچ فاش کرد که در ابتدا قرار بود فریرا آلن نقش دیگری در سریال داشته باشد. او دراین رابطه گفت:

"در اوایل روند ساخت سریال قرار بود فریرا آلن نقش دیگری در سریال داشته باشد. در آن زمان ما هنوز بازیگر نقش سیری را انتخاب نکرده بودیم و آلن قرار بود نقش کوچکی در قسمت اول سریال داشته باشد. ما حدود 200 بازیگر را برای نقش سیری بررسی کرده بودیم ولی آن زمان به نتیجه دلخواه نرسیدیم. سوفی هالند (Sophie Holland) بازیگردان سریال به من گفت که برای انتخاب بازیگر نقش سیری به فریرا آلن هم فکر کن. من به باد دارم که با خود گفتم چگونه با ایجنت آلن تماس بگیریم و به او بگوییم که ما نقش دیگری را برای شما در نظر داریم که از نقش قبلی بسیار بزرگتر و مهمتر است. درنهایت من به لندن رفتم و در این مورد با وی مذکراتی را انجام دادم و ان این انتخاب مهم صورت گرفت."

سریال The Witcher پاییز امسال از طریق سرویس استریم Netflix پخش خواهد شد.