Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 494 و 495: از حرکات تماشایی آرتور در Red Dead Redemption 2 تا آتش بازی در The Division 2

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 490 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 494: این قسمت با بازی انحصاری Marvel's Spiderman شروع می‌شود، جایی که یکی از خلافکاران، اسپایدرمن را با یک کبوتر اشتباه می‌گیرد. یک حرکت بی‌ادبانه رو هم در Super Hot می‌بینیم. امداد غیبی در For Honor باعث می‌شود تا به تنهایی، دخل دو نفر از دشمنان را بیاوریم. بهتر است که در Star Wars Battlefront 2 خیلی روی مکان‌های مرتفع حساب باز نکنید، چون ممکن است که شما را به دردسر بیندازند. در SQUAD به نظر می‌رسه که دو تن از NPCها به هم وصل شده و کش می‌آیند. شنیدید که می‌گویند دنیا رو آب ببره، تو یکی رو خواب میبره؟ خب نمونه‌ی بارز این ضرب المثل رو در Dragon Quest Builders 2 می‌بینیم. یه حرکت جالب در به پایان رساندن مرحله‌ای را در Super Mario Maker 2 مشاهده خواهیم کرد. داشتیم به طرز عجیبی، یک هلیکوپتر را بر روی یک هواپیما فرود می‌آوردیم که متاسفانه آخرش خراب شد. آرتور در Red Dead Redemption 2 یه حرکت تماشایی را اجرا می‌کند. چند تا کلیپ هم از عنوان بتل رویال رایگان Apex Legends برای این قسمت ارسال شده‌اند. خب بریم سراغ پای ثابت جدید Highlight Reel یعنی Mordhau. در اولین پارت، یه پرتاب نیز‌ه‌ی مشتی به سمت اسب سوار را مشاهده خواهیم کرد که باعث می‌شود تا در بین چند قطعه چوب فرو رود. بی انصافی هم حدی داره. وسط مبارزه با سلاح سرد، طرف میره پشت توپ جنگی و به حریف شلیک می‌کنه. در دومین پارت نیز با وجود اینکه دست حریف را قطع می‌کنیم، اما در نهایت این اوست که برنده می‌شود. این قسمت با باگ عجیبی در Fallout 76 به پایان می‌رسد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 495: این قسمت با No Man's Sky آغاز می‌شود، جایی که در ابتدا همه چیز آرام به نظر می‌رسید، اما به یکباره شرایط ترسناک می‌شود. در Apex legends، یک پرش بلند باعث نجات ما از حذف شدن می‌شود. بعد از مدت‌ها، بازی خشن Blade and Sorcery را داریم که یک ضربه‌ی محکم با پتک(همانند شاوکان در مورتال کامبت) به حریف زده می‌شود. یک باگ عجیب و نادر را در The Division 2 می‌بینیم. یعنی یکی از دشمنان به صورت مجسمه ایستاده و به او شلیک می‌کنیم. اما مسئله اینجاست که شلیک‌های ما تاثیری روی او نمی‌گذارند که هیچ، بلکه آتش بازی هم به راه می‌اندازد. یک تیر در Tomb Raider بر روی هوا باقی می‌ماند. در Black Ops 4 شما می‌توانید فرار کنید، اما نمی‌توانید تا ابد قایم شوید. سگ NOMAD هم گاهی اوقات واقعا حرکات عجیبی اجرا می‌کند، مثلا در این کلیپ از نردبان بالا می‌رود! دو کلیپ جالب از شکست بازیکنان را در Super Mario Maker 2 مشاهده خواهیم کرد. یه حرکت ترکیبی بی‌نظیر در For Honor توسط دو تن از بازیکنان اجرا می‌شود که واقعا لایق تشویق ایستاده است. خب بازم پای ثابت جدیدمون MORDHAU. در اولین پارت، در ابتدا با پرتاب چماق و چاقو سعی می‌کنیم که یک اسب‌سوار را بر روی زمین بیندازیم، اما علاج کار، ماهی‌تابه است. برای اینکه قدرت ماهی‌تابه در این بازی اول شخص را درک کنید، یک کلیپ دیگر هم به عنوان نمونه داریم. بریم پیش رفیق قدیمیمون Rainbow Six Siege. کشتن حریفان یک چیز است، اما غیب کردن آن ها چیز دیگر. جایی دیگر در ساخته‌ی Ubisoft، یکی از اعضای تیم حریف در گوشه‌ای و پشت یک شیلد پناه گرفته است. ما هم دیدیدم چازه‌ای نداریم، جز اینکه بریم زیر پاش بمب بزاریم و خودمون و خودش رو راحت کنیم. آخرین کلیپ نیز مربوط به چند شلیک بی‌نقص در مدت زمانی کوتاه می‌باشد. در ادامه، Red Dead Redemption 2 را داریم. در اولین قسمت به نظر می‌رسد که اسبمان، حای خودش را به دو عدد پا داده است. در دومین پارت، پلیس‌های بازی همراه با اسب‌هایشان پرواز کرده و به آرتور شلیک می‌کنند؛ البته این کار براشون خیلی موفقیت‌آمیز به سرانجام نرسید. می‌دونستید که آرتور، به فنون کاراته مسلط هست؟ مثلا می‌تونه با دستش چوب را ببره؟ یکی از دوستان در بخش آنلاین ساخته‌ی راک‌استار کمی جوگیر شده و گویا فراموش کرده است که بر روی لبه‌ی یک صخره ایستاده است. پرونده‌ی اپیزود 495 با Assassin's Creed Odyssey بسته می‌شود، جایی که یک اساسینشن عجیب می‌بینیم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید Hihlight Reel 493 را از این لینک تماشا کنید.