Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Ghost Recon: Breakpoint با محوریت ویژگی‌های نسخه PC بازی

اردیبهشت ماه بود که کمپانی Ubisoft خبر از ساخته شدن نسخه‌ای جدید از سری بازی‌های Tom Clancy's Ghost Recon با نام Ghost Recon Breakpoint داد و در جریان رویداد E3 امسال نیز تریلر جذابی را با حضور هنرپیشه‌ی هالییود "جان برنتال" را نمایش داد. همچنین پس از معرفی بازی تایید شد که Ghost Recon Breakpoint بر روی Steam منتشر نخواهد شد و به جای آن این بازی بر روی Uplay و استور Epic Games عرضه خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، امروز Ubisoft تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کردi که در آن شاهد ویژگی‌های نسخه‌ی PC بازی هستیم.

با اطلاعات منتشر شده می‌توان فهمید که در نسخه‌ی PC بازی محدودیتی در فریم بازی وجود ندارد و بازی از انواع نمایشگرهای مختلف مانند نمایشگرهای Ultra-Wide و همچنین چند نمایشگر همزمان پشتیبانی می‌کند. تنظیمات گرافیکی مختلفی نیز در نظر گرفته شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به AMD FidelityFX اشاره کرد. در کنار این موارد بازی از Tobii Eye Trackingو همچنین قابلیت بنچمارک نیز پشتیبانی می‌کند.

در مجموع به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار شاهد یک پورت مناسب از این بازی بر روی PC خواهیم بود و کاربران این پلتفرم می‌توانند امیدوار باشند که Ubisoft به خوبی این بازی را برای PC پورت کند. بازی Ghost Recon: Breakpoint قرار است در تاریخ 4 اکتبر (جمعه 12 مهر 1398) برای پلتفرم‌های Stadia، PC، PS4 و Xbox One منتشر شود. همچنین هم اکنون شما می‌توانید برای ثبت نام بتای بازی که حدودا یک ماه دیگر عرضه می‌شود، از این طریق اقدام کنید.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD