Menu

توسعه دهندگان Insomniac Games درمورد فرایند طراحی لباس جدید عنکبوتی برای Marvel’s Spider-Man صحبت می‌کنند

حدود دو هفته می‌شود که Marvel’s Spider-Man منتشر شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. سونی و Insomniac Games هنوز کارشان برای درمیان گذاشتن جزئیات جدید درمورد پروژه و افکاری که در توسعه نقش داشته تمام نشده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، امروز ویدیوی جدیدی منتشر شد که سازندگان را در حال توضیحات برای چگونگی ساخت لباس نمادین جدید مرد عنکبتوتی نشان می‌دهد. توسعه دهندگانی مثل برایان اینتیهار، کارگردان بازی و جسیندا چیو، کارگردان هنری، توضیح می‌دهند با اینکه می‌دانستند می‌خواهند لباس جدیدی برای بازی طراحی کنند، باید اطمینان حاصل می‌کردند که همچنان با اجناس منبع همخوانی دارد.

همچنین درباره تصمیم اینکه با نشان عنکبوت بزرگ‌تر سفید رنگ به جای مشکی همیشگی معمولی کارشان را پیش ببرند صحبت کردند که منطقی به نظر می‌رسد. وقتی بازی می‌کنید، آنقدر سریع در اطراف شهر نیویورک جا به جا می‌شوید که می‌خواستند مطمئن شوند بازیکنان می‌توانند به راحتی حرکات اسپایدی را ردیابی کنند. آن‌ها فهمیدند که نشان عنکبوت سفید اندکی بیشتر به چشم می‌آید و دنبال کردنش راحت‌تر است. در ادامه، حتی جزئیات بیشتری در رابطه با ساختن بافت‌های این لباس و دلیل تصمیم‌هایشان برای اینکه هر لباس شامل چه ویژگی‌هایی شود به اشتراک گذاشتند.

می‌توانید ویدئوی منتشر شده را پایین‌تر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

Marvel’s Spider-Man درحال حاضر برای PS4 در دسترس می‌باشد.