Menu

اطلاعات جدیدی از حالت Co-Op بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

استودیوی Infinity Ward قبل از آنکه در شب گذشته از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی کند، ژورنالیست‌ها را برای آزمایش بخش آنلاین دعوت کرده بود. تمرکز اصلی روی بخش چندنفره رقابتی و بیشتر محتویات آن بود و به‌نظر می‌رسد در بتای آزاد آن هم قرار است چیزهای بیشتری ببینیم اما این رویداد شامل حالت دیگر Modern Warfare یعنی Special Ops می‌شد.

ممکن است Special Ops (یا Spec Ops) از بازی‌های قبلی Modern Warfare را به یاد داشته باشید. این حالت در عناوین Modern Warfare 2 و 3 وجود داشت اما بعد از نسخه سال 2011، دیگر شاهد بازگشت آن در هیچ یک از بازی‌های Call of Duty نبودیم. Spec Ops شامل ماموریت‌هایی سریع و کوتاه می‌شدند که باید با یک شخص دیگر آن‌ها را انجام می‌دادید و بیشتر این ماموریت‌ها براساس بخش داستانی بودند. Spec Ops شامل ویژگی‌های بود که در بخش داستانی وجود نداشتند، مثلا Juggernaut که در این نسخه از Modern Warfare هم حضور دارد. در Modern Warfare 3، بخش Survival به Spec Ops افزوده شد که بازیکنان را در مقابل موجی از دشمنان قرار می‌داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، حالت Spec Ops به عنوان یک بخش Co-Op در Modern Warfare بازگشته اما به‌نظر می‌رسد واقع‌گرایانه‌تر و حقیقی‌تر از نسخه‌های قبلی سری خواهد بود. شرکت اکتیویژن Spec Ops را مجموعه‌ای جدید از ماموریت‌های استراتژیکی Co-Op می‌داند که هر کس با هر سطح مهارتی می‌تواند آن‌ها را بازی کند. ما همچنین می‌دانیم Sepc Ops در برخی ابعاد به داستان اصلی ربط داده می‌شود اما Infinity Ward هنوز جزئیات خاصی در این رابطه منتشر نکرده است. این بدان معناست که شاهد حالت Survival نخواهیم بود.

جوئل امزلی، کارگردان هنری Call of Duty: Modern Warfare، در مصاحبه‌ای با Gamespot گفت: "شما ممکن است شخصیت‌های مختلفی را در Spec Ops از بخش داستانی و روایت آن ببینید."

یکی از نکات مهم سازندگان برای Modern Warfare این بود که کاری کنند بازی تجربه‌ای یکپارچه میان حالت‌های متنوع خود داشته باشد و شاهد بخش‌های جداگانه داستانی، Multi-Player و Co-Op در یک پکیج نباشیم. تمام حالت‌های بازی در یک دنیا هستند و امزلی گفت ممکن است در نقشه‌ای از بخش چندنفره، از راه دور یک منطقه را ببینید که در بخش داستانی یا Co-Op آن را بشناسید و در آنجا حضور داشتید البته راه بزرگی که Infinity Ward قصد یکپارچه‌سازی حالت‌ها را دارد، گیم‌پلی و پیشرفت بازیکن است. سلاح‌ها در همه حالت‌ها به یک شکل خواهند بود و هر تجهیزات و ضمیمه یا ارتقایی که به آن در یک حالت از بازی اضافه کنید، در سایر حالت‌ها هم نمایش داده می‌شوند.

امزلی گفت روش اصلی که Modern Warfare بخش تک‌نفره و چندنفره را یکپارچه می‌سازد، در حس گیم‌پلی است و پیشرفت‌های اصلی شما در بخش چندنفره و Spec Ops خواهند بود.

Infinity Ward همچنین تایید کرد در Modern Warfare خبری از بخش زامبی نیست. Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بخش چندنفره و تاریخ شروع بتا را از این بخش مشاهده کنید.