Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه No Man’s Sky Beyond سرانجام اعلام شد

جدیدترین بروزرسانی عنوان No Man's Sky در تاریخ 14 اوت (چهارشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، بعد از چند هفته سکوت خبری استودیو Hello Games سرانجام امروز تاریخ عرضه جدیدترین محتوای دانلودی No Man’s Sky را اعلام کرد. در نمایش جدیدی که در ادامه می‌بینید، عرضه No Man’s Sky Beyond در تاریخ 14 اوت (چهارشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۸) تایید می‌شود. طبق گفته Hello Games محتوای بروزرسان عظیم Beyond در ابتدا قرار بود در قالب سه بروزرسان مستقل عرضه شود اما در نهایت تصمیم برآن شد تا همه این محتوا در یک پکیج واحد جا داده شده و به این ترتیب Beyond به یکی از عظیم‌ترین افزونه‌هایی تبدیل شود که No Man’s Sky تاکنون دریافت کرده است. اگر No Man’s Sky را پیش از این خریداری کرده باشید، Beyond را به صورت کاملا رایگان دریافت خواهید کرد.

No Man’s Sky Beyond بالاخره حالت مورد انتظار واقعیت مجازی را اضافه کرده و همچنین محتوای چندنفره مهمی را نیز معرفی خواهد کرد. به گفته Hello Games، افزونه Beyond "یک تجربه آنلاین گسترش‌یافته خواهد بود که قابلیت اجتماعی و چندنفره جدیدی را به بازی اضافه کرده و این امکان را به بازیکنان می‌دهد که بتوانند در سراسر جهان بازی بکدیگر را ملاقات کرده و به تجربه بازی در کنار هم بپردازند."

در ادامه تریلر No Man’s Sky Beyond را تماشا کنید. عنوان No Man’s Sky هم اکنون بر روی PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه