Menu

گزارش: Capcom از میان طرفداران Resident Evil به دنبال تِستر برای تجربه عنوان معرفی نشده‌ای از این سری است

موفقیت عنوان Resident Evil 2 Remake هم در جلب نظر مثبت طرفداران و هم از نظر تجاری باعث شده است تا طرفداران این سری اکشن ترسناک مشتاقانه برای عرضه بعدی Capcom در این سری بازی انتظار بکشند. Capcom از زمان عرضه RE2 Remake در سکوت خبری به سر می‌برد و در مورد آینده این سری بازی صحبت نکرده است اما به نظر می‌رسد که این توسعه‌دهنده هم اکنون با جدیت مشغول ساخت نسخه جدید این فرنچایز است.

Capcom تا این لحظه در دست ساخت بودن Resident Evil جدید را تایید نکرده اما به گزارش پردیس گیم، وبسایت Biohaze امروز فاش کرد که برنامه Resident Evil Ambassador شرکت Capcom به تازگی ایمیل‌هایی را به تمامی کاربران خود در ژاپن ارسال کرده تا آنها را از استخدام تستر برای یک بازی در دست ساخت باخبر کند. تصور می‌شود که موعد تجربه این بازی 8 یا 9 سپتامبر در محلی نامشخص در شینجوکو واقع در شهر توکیو خواهد بود. Capcom تسترهای مورد نظر خود را از میان کاربران برنامه Resident Evil Ambassadors انتخاب خواهد کرد، این افراد باید دانش کاملی از سری Resident Evil داشته باشند.

در ایمیل ارسالی Capcom به کاربران اشاره‌ای به اینکه عنوان در دست ساخت، نسخه جدیدی از سری Resident Evil است، نشده اما بعید به نظر می‌رسد که Capcom برای استخدام تستر جهت تجربه عنوانی که ارتباطی با سری Resident Evil ندارد از برنامه Resident Evilambassadors استفاده کند.

برای اطلاع افرادی که با Resident Evil Ambassadors آشنا نیستند: Resident Evil Ambassadors گروهی رسمی برای طرفداران این سری بازی ترسناک در سراسر جهان است. اعضای این گروه، که سفیر نامیده می‌شوند، اطلاعات ویژه‌ای را در مورد این سری بازی دریافت کرده و در پویش‌ها و رویدادهای مرتبط با این فرنچایز شرکت خواهند کرد.

متاسفانه اطلاعات این بازی معرفی نشده هنوز ناشناخته است اما وجود آن پیش از آنکه Capcom چیزی را اعلام کرده باشد، تایید شده است.

اگر این گزارش حقیقت داشته باشد و Capcom ساخت عنوان جدیدی از سری Resident Evil را شروع کرده باشد، به احتمال بسیار زیاد این بازی چیزی نیست جز Resident Evil 8 یا Resident Evil 3 Remake. شرکت Capcom در گذشته به ساخت بازسازی سومین قسمت Resident Evil تمایل نشان داده است البته به شرطی که طرفداران خواهان چنین چیزی باشند. با موفقیت قابل توجه Resident Evil 2 Remake شرکت Capcom بی‌شک تاکنون از اشتیاق طرفداران نسبت به ساخت بازسازی Resident Evil 3 مطمئن شده و بعید نیست که این بازی به زودی رسما معرفی شود.

در همین حال، به نظر می‌رسد که Capcom سعی دارد توجه طرفداران Resident Evil را در حالی که در انتظار نسخه بعدی این فرنچایز به سر می‌برند، به عناوین مختلف جلب کند. در رویداد E3 2019 بود که Capcom از عرضه Resident Evil 5 و Resident Evil 6 بر روی Nintendo Switch خبر داد. این اولین بار نیست که عنوانی از سری Resident Evil بر روی کنسول ترکیبی Nintendo عرضه می‌شود، دارندگان Nintendo Switch پیش از این شاهد انتشار Resident Evil Revelations 1 و 2 بر روی کنسول خود بوده‌اند.