Menu

Elden Ring برای اولین بار پشت درهای بسته در مراسم Gamescom 2019 نمایش داده خواهد شد

شرکت Bandai Namco اعلام کرد که عنوان مورد انتظار Elden Ring را برای اولین بار پشت درهای بسته در مراسم Gamescom 2019 به نمایش در خواهد آورد. این بازی به اعضای مطبوعات نشان داده خواهد شد و این احتمال وجود دارد که جزئیاتی از این رویداد خصوصی به بیرون درز پیدا کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، نمایش بازی پشت درهای بسته در رویداد Gamescom 2019 به معنای ممنوعیت فیلم و عکس‌بردازی است اما ممکن است فردی فرصت لو دادن گیم‌پلی بازی را پیدا کند. در گذشته بارها شاهد چنین اتفاقی بوده‌ایم و نباید فراموش کرد که Elden Ring یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده است و طرفداران مشتاق زیادی در انتظار جزئیات جدید آن هستند.

Elden Ring یک اکشن نقش آفرینی سوم شخص با حال و هوای فانتزی است. دنیای این بازی توسط هیدتاکا میازاکی و در همکاری با جرج آر. آر. مارتین خلق می‌شود.

تاکنون اشاره‌ای به تاریخ عرضه Elden Ring نشده اما گفته می‌شود که این اکشن نقش آفرینی جدید برای عرضه در سال 2020 آماه می‌شود.

Elden Ring بلندپروازانه‌تر از عناوین گذشته استودیو FromSoftware بوده و تغییرات گسترده‌تری را ایجاد خواهد کرد. برای مثال، این عنوان در محیط‌های جهان آزاد روایت می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد که با اسب در دنیای آن به گشت و گذار پرداخته و در حال اسب‌سواری، با دشمنان به مبارزه بپردازند. شخصیت‌های غیر قابل بازی اینبار تعامل بیشتری با بازیکن داشته و اکتشاف از عناصر اصلی بازی خواهد بود.