Menu

تاریخ رونمایی از مبارزین جدید Mortal Kombat 11 اعلام شد

Spawn ،Sindel و مبارزین جدید دیگری که قرار است به Mortal Kombat 11 بپیوندند، اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، چند ساعت بعد از انتشار تریلر معرفی شخصیت Nightwolf، کارگردان عنوان Mortal Kombat 11 یعنی اد بون تاریخ رونمایی از مبارزین آینده این بازی را فاش کرد.

بون در توییتی جدید تایید کرد که در تاریخ 21 اوت (چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۸)، نمایش جدیدی از Kombat Pack (پکیجی است که تمامی مبارزین آینده بازی را شامل می‌شود) منتشر خواهد شد. این نمایش قرار است شخصیتی‌هایی که تاکنون معرفی نشده‌اند را نیز نشان دهد.
از مبارزین Kombat Pack عنوان Mortal Kombat 11 تاکنون Shang Tsung (که هم اکنون در دسترس قرار دارد)، Nightwolf ،Sindel و Spawn معرفی شده‌اند. همچنین دو شخصیت دیگر نیز قرار است به Kombat Pack اضافه شوند اما هنوز معرفی نشده‌اند و برای فاش شدن هویت آنها باید تا 21 اوت منتظر بمانیم.

با وجود اینکه بروس کمپبل تاکنون بارها حضور خود در Mortal Kombat 11 را تکذیب کرده است اما بسیاری از طرفداران همچنان خواهان دیدار با شخصیت Ash از سری فیلم‌های Evil Dead بعنوان یکی از مبارزین قابل بازی در MK11 هستند. چند ماه قبل پیش تریلری با محوریت معرفی محتوای Kombat Pack منتشر شد که در پس زمینه آن صدای یک اره برقی نیز به گوش می‌رسید. همین مسئله گمانه‌زنی‌هایی را در مورد حضور Ash بعنوان یکی از مبارزین مهمان در Mortal Kombat 11 ایجاد کرد.

Mortal Kombat 11 هم اکنون بر روی PC ،PS4 ،Switch و Xbox One در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه Stadia این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد. جدیدترین مبارز این بازی یعنی Nightwolf در تاریخ 13 اوت (سه‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸) به صورت دسترسی زودهنگام برای دارندگان Kombat Pack در دسترس قرار خواهد گرفت.