Menu

کوجیما: Death Stranding هنوز در وضعیت سخت توسعه قرار دارد

بازی Death Stranding تا 3 ماه دیگر منتشر می‌شود و به همین دلیل احتمالا این روزها پر مشغله‌ترین دوران توسعه آن برای سازندگانش است. کوجیما اخیرا در حساب توئیتر خود راجع به خود بازی و شرایط اخیر توسعه آن صحبت کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، کوجیما می‌گوید Death Stranding "هنوز در دوره سخت توسعه قرار دارد" که امری منطقی است چون فقط 3 ماه تا انتشار بازی باقی مانده و توسعه‌دهندگان نهایت تلاش خود را برای بهبود و کامل بودن آن می‌کنند. با توجه به شناختی که از کوجیما و وسواس او بر کمال‌گرایی داریم، احتمالا بازی برای مدتی دیگر هم در همین وضعیت سخت توسعه باقی بماند البته امیدواریم این به معنای اضافه‌کاری طاقت‌فرسا و زیاد کارکنان استودیوی وی نباشد.

کوجیما همچنین هایپ بازی را بالا برد و گفت Death Stranding در زمینه‌های مختلفی از گیم‌پلی تا جلوه‌های بصری و جو جهان آن، چیزی دارد که پیش از این هرگز وجود نداشته است. این حرف را وی قبلا بارها تکرار کرده و کسانی که موفق به دیدن آن شده‌اند هم این صحبت‌ها را تایید می‌کنند:

"Death Stranding در گیم‌پلی، اتمسفر و جو جهان و جلوه‌هایی که هدف خلق آن‌ها را داشتیم، عنصری دارد که پیش از این هرگز وجود نداشته است. استودیویی که من تاسیس کرده بودم مستقل و کوچک بود ولی تمام تلاش خود را برای ارائه این محصول در 8 نوامبر می‌کنیم. هنوز در دوران سخت توسعه به سر می‌بریم."

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.