Menu

تماشا کنید: از گیم‌پلی بخش چندنفره Call of Duty Modern Warfare رونمایی شد + تاریخ شروع بتا

به گزارش پردیس گیم، شرکت Activision و Infinity Ward بعد از صحبت‌های فراوان درباره همایش مورد انتظار بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare، بالاخره با نمایش یک تریلر از آن رونمایی کردند.

این تریلر تفاوت‌های زیاد این نسخه با عناوین قبلی سری را نشان می‌دهد. Call of Duty: Modern Warfare از یک موتور بازی‌سازی کاملا جدید استفاده می‌کند که تجربه آن را به‌طور کلی بهبود می‌بخشد. گرافیک این نسخه بسیار بهتر از قبل است گرچه ظاهرا گیم‌پلی بخش چندنفره همچنان با داشتن تغییراتی جزئی، به ریشه و اصل نسخه‌های قبلی پایبند مانده است.

Activision علاوه بر نمایش این تریلر، اعلام کرد قبل از عرضه رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare، یک بتا هم برای آن در نظر گرفته است. بتای بازی برای دو هفته در دسترس قرار می‌گیرد و هفته اول فقط مخصوص دارندگان PS4 خواهد بود. Activision با Sony همکاری می‌کند بنابراین چنین چیزی جای تعجب ندارد. این بتا به‌صورت آزاد از روز 21-22 شهریور برای برخی به‌صورت دسترسی زودهنگام در پلتفرم PS4 آغاز می‌شود و از 23 شهریور برای همه دارندگان PS4 آزاد خواهد شد.

یک هفته بعدتر، بتا برای سایر پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد و تمرکز آن روی قابلیت کراس پلی (بازی کاربران پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر) است البته برخی دارندگان Xbox One و PC از روز 28-29 شهریور دسترسی زودهنگام به بتا خواهند داشت و سپس از 30 شهریور، همه بازیکنان می‌توانند در 3 پلتفرم اصلی بتا را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه