Menu

شرکت Ubisoft استودیو جدیدی را به تصاحب خود در آورد

ناشر Assassin's Creed و Far Cry استودیو جدیدی را به مجموعه خود اضافه کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، این شرکت 70 درصد از سهام استودیو سازنده بازی‌های free-to-play یعنی Green Panda Games را خریداری کرد. دفتر مرکزی این استودیو و شرکت Ubisoft هر دو در کشور فرانسه و شهر پاریس واقع است.

جزئیات این معامله هنوز به طور کامل فاش نشده اما Ubisoft اعلام کرده است که بر اساس توافقات انجام شده، این توانایی را دارد که طی 4 سال آینده 100 سهام Green Panda را به تصاحب خود در آورند.

Green Panda، که هم اکنون 30 کارمند دارد، توسعه عناوینی چون Sushi Bar ،Terrarium ،Emoji Craft و Golf Inc Tycoon را در کارنامه دارد. این استودیو از زمان تاسیس خود در سال 2013 به شدت پرکار بوده و تاکنون 55 بازی را عرضه کرده است. بر اساس اعلام Ubisoft، عناوین این استودیو تا این لحظه توسط 85 میلیون نفر در سراسر جهان تجربه شده است.

Ubisoft دلیل خرید Green Panda را "توانای این استودیو در ساخت عناوین سبک Idle (عناوینی با مکانیک‌های گیم‌پلی ساده که بازیکنان را کمتر به چالش می‌کشند)، فرایندهای داده‌محور تکرار شوند و مهارت بالای آنها در جذب کاربر و استراتژی‌های درآمدزایی از طریق تبلیغاتی" اعلام کرده است.

رئیس بخش موبایل شرکت Ubisoft آقای ژان میشل دیتوک در این رابطه گفت: "تصاحب Green Panda Games به موقعیت ما در بازار گیمرهای تفننی و خصوصا عناوین سبک Idle قدرت خواهد بخشید."

موسس Green Panda یعنی گیومه زینبرگ هم در بیانیه شخصی خود از پیوستن استودیو شخصی‌اش به مجموعه Ubisoft ابزار خوشحالی کرد.

در چند سال گذشته بازار موبایل مورد توجه شرکت Ubisoft قرار گرفته است. در همین زمینه این شرکت در سال 2016 ناشر فرانسوی عناوین موبایلی یعنی Ketchapp SARL را به تصاحب خود در آورد. Ubisoft هم اکنون در بازار موبایل نیز فعالیت قابل توجهی دارد و یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین عناوین آنها در این بازار بازی Hungry Shark بوده است.