Menu

اطلاعات جدیدی از سیستم لوت، روابط و مناطق خارج از Night City در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

اطلاعات جدید از سیستم لوت، روابط و سیستم مهارت بازی Cyberpunk 2077 به لطف یک مجله لهستانی در فضای مجازی منتشر شدند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، جدیدترین شماره از مجله لهستانی PSX Extreme شامل مطالبی از Cyberpunk 2077 می‌شود که یک کاربر در ردیت خلاصه‌ای از آن‌ها را قرار داده است. این مطالب همچنین اطلاعات جالبی از مناطق خارج از Night City و باند Nomads و سایر موارد ارائه می‌دهند:

"Badlandهای خارج از Night City مکان‌های خصمانه‌ای هستند. گیاهان در آنجا خیلی کم شده‌اند و حیوانات هم همین‌طور؛ چون موجود بدتری به نام انسان اکثر آن‌ها را منقرض کرده یا خورده است. Badlandها جایی نیستند که بخواهید تنها یا غیر مسلح به آنجا بروید.

Nomadهایی که در حومه شهر حضور دارند، Wraightها و Aldecadoها هستند. درگیری و کشمکش‌هایی میان آن‌ها رخ داده است. Wraight با بازیکن خوب رفتار نمی‌کنند اما Aldecadoها کمی مشتاق رسیدن به یک تفاهم با بازیکن هستند."

لوت (غارت کردن) هم قرار است در Cyberpunk 2077 بسیار مهم باشد و از طریق این کار می‌توان به مواد لازم برای ساخت وسایل یا آیتم‌هایی رسید که قابل فروش هستند:

"لوت مهم است و در کنار تمام وسایل همیشگی شما برای ساختن (Crafting)، سلاح‌ها و زره‌ها، آیتم‌هایی هم برای جمع‌آوری وجود دارند. اگر به لوت کردن علاقه دارید، شاید بهتر باشد چیپ‌هایی خاص را به خود متصل کنید تا به شما در پیدا کردن وسایل مخفی کمک برسانند. صد البته که وسایل پیدا شده توسط شما قابل ارتقا هستند. همچنین شخصیت‌های دیگر هم سرنخ‌هایی برای لوت‌های مخفی ارائه می‌دهند."

همچنین اطلاعات جدیدی از سیستم رابطه در Cyberpunk 2077 منتشر شد:

"بازی دارای سیستم روابط عمیقی است. شما می‌توانید دوست بسیاری از شخصیت‌ها باشید. شما همچنین می‌توانید به بیشتر از یک دوست معمولی برای آن‌ها تبدیل شوید و داشتن چند رابطه به‌صورت همزمان هم امکان‌پذیر است البته همه شخصیت‌ها گرایشات جنسی شما را نمی‌پسندند و اگر بخواهید با آن‌ها وارد رابطه شوید، پس باید یک بار دیگر بازی را از اول آغاز کرده و شخصیت خود را طوری دیگر بسازید."

همان‌طور که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند، پایان بازی براساس تصمیمات و انتخابات بازیکن در طول داستان رقم خواهند خورد اما ماموریت‌های فرعی هم نقش قابل توجه‌ای در داستان و همچنین پایان آن دارند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.