Menu

تماشا کنید: از گیم‌‌پلی شخصیت Nightwolf در بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد

به گزارش پردیس گیم، شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment اولین تریلر از گیم‌پلی شخصیت Nightwolf را منتشر کرد که به‌زودی به عنوان یک شخصیت پولی به Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد. Nightwolf یکی از مبارزان قدیمی این سری است و بخاطر تبر، حملات رعد آسا و استفاده از روح حیوانات برای ضربه به دشمنان خود شناخته می‌شود.

همچنین ارزش دارد Fatal Blow و Fatality این مبارز را ذکر کنیم که فوق‌العاده خشن کار شده است. Fatal Blow برای این شخصیت بدین نحو است که یک تیر به گلوی دشمن خود شلیک کرده و سپس با فرا خواندن رعد و برق، کار آن را تمام می‌کند اما Fatality او بسیار خشن‌تر و جالب‌تر به‌نظر می‌رسد. Nightwolf دهان دشمنان خود را خرد کرده و تمام اجزای جلویی بدن آن‌ها را به بیرون ریخته و از تبر خود برای نصف کردن قلب‌شان استفاده می‌کند.

دارندگان Kombat Pack در روز 22 مرداد دسترسی زودهنگام به Nightwolf خواهند داشت و این شخصیت شامل ابزار و اسکین‌های متنوعی می‌شود. سایر شخصیت‌هایی که به‌زودی به بازی اضافه می‌شوند، Sindel و Spawn هستند (هنوز چیزی از این دو ندیده‌ایم) البته دو شخصیت دیگر هم برای بازی در نظر گرفته شده که هنوز هویت آن‌ها مشخص نیست.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه