Menu

تغییرات بخش Ultimate Team بازی FIFA 20 شامل روش‌های بیشتر بازی کردن، شخصی‌سازی‌های جدید و مواردی دیگر می‌شود

بازی جدید سری فوتبالی FIFA در ماه سپتامبر منتشر می‌شود و اخیرا از کاور و نسخه‌های مختلف آن رونمایی شده است. در حالی که هسته اصلی تجربه آن تغییر خاصی نکرده (مثل اکثر بازی‌های ورزشی دیگر)، اما به‌نظر می‌رسد FIFA 20 در مواردی دیگر تغییراتی اساسی ایجاد می‌کند. اکنون جزئیاتی از بخش Ultimate Team این بازی منتشر شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت EA در یک بیانیه رسمی، تغییرات بخش FUT را مشخص کرد. یک HUB جدید برای بازی با دوستان به‌صورت آنلاین یا لوکال در 4 حالت جدید در نظر گرفته شده که این حالت‌ها شامل Mystery Ball ،King of the Hill ،Max Chemistry و Swaps می‌شوند. همچنین تغییراتی در سیستم اهداف (Objectives)، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر و همچنین اصلاحاتی برای مدیریت Squad در نظر گرفته شده که به شما دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر را به بخش‌های مختلف منو می‌دهد. در ادامه می‌توانید لیست کامل تغییرات را مشاهده کنید:

بازی‌های دوستانه FUT: یک HUB جدید (کانون دسترسی) برای بازی در FUT با دوستان به‌صورت لوکال یا آنلاین و همچنین گیم‌پلی سنتی 11 در مقابل 11 با یا بدون House Rules در نظر گرفته شده است. همچنین 4 حالت جدید Mystery Ball ،King of the Hill ،Max Chemistry و Swaps در بازی وجود دارند.
سیستم اصلاح شده اهداف (Objectives): بازیکنان می‌توانند روش بازی خودشان در FUT را با راه‌های جدید برای پیشرفت و شخصی‌سازی‌های FUT Club تغییر دهند و شاهد ماموریت‌هایی با محدودیت‌های زمانی و گروهی خواهیم بود که اهداف پیچیده‌تر و با پاداش بیشتر را فراهم می‌کنند.
گزینه‌های جدید شخصی‌سازی: یک FUT Club کاملا منحصر به‌فرد را با گزینه‌های جدید شخصی‌سازی Club بسازید که این گزینه‌ها کیت‌های سفارشی، نمادهای جدید برای باشگاه، پوشاک و بنرهای استادیوم، جشن‌ها و مواردی دیگر را ارائه می‌دهند.
مدیریت Squad: صفحه Squad از دوباره طراحی شده تا بازیکنان از یک بخش برای اولین‌بار همزمان به Active Squad و Transfer Market و Club Content دسترسی سریع داشته باشند.

بازی FIFA 20 در تاریخ 5 مهر بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.