Menu

مدیر عامل EA: گیمینگ ابری و خدمات اشتراکی موانع بازی‌ها را کمتر می‌سازند

سخت است که بگوییم آینده بازی‌ها در خدمات اشتراکی و ابری به کجا خواهد رسید. برخی معتقدند قطعا آینده بازی‌ها به همین دو ختم می‌شود و اما تعدادی دیگر نسبت به آن شک دارند. EA یکی از شرکت‌هایی است که آینده را در آن‌ها می‌بیند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اندرو ویلسون در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران برای گزارش مالی شرکت EA، گفت او ترکیب خدمات اشتراکی و استریم را راهی برای دسترسی تعداد بیشتری از مردم به بازی‌ها می‌داند. قیمت بالای کنسول‌های بازی و سیستم‌های قوی PC مانع هستند و حتی در برخی مناطق در دسترس مردم نیستند:

"با توجه به اینکه بازی‌ها به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده‌اند، سرویس‌های اشتراکی پیشنهادات باارزش قانع کننده‌ای را به بازیکنان ارائه می‌دهند. سایر صنعت‌ها شاهد بودند که چگونه خدمات اشتراکی اساس رفتار مصرف کننده را تغییر داده است. ما بخاطر سرویس‌های اشتراکی ویدیوها، محتویات تلویزیونی بیشتری را به روش‌های متفاوت تهیه می‌کنیم. موسیقی‌های بیشتری را به دلیل وجود سرویس‌های اشتراکی موسیقی در روش‌های متفاوت گوش می‌دهیم. ما باور داریم همین اتفاق برای بازی‌ها رخ خواهد داد و سرویس‌های اشتراکی دسترسی به محتویاتی بزرگ و باارزش بالا را با حساسیت و دردسر بسیار کمتر فراهم می‌کنند.

ترکیب این سرویس‌ها با استریم ابری حتی موانع را از این هم کمتر می‌سازند و تهیه بازی‌های جدید و ارتباط با جامعه را قانع کننده‌تر خواهند کرد. سرویس اشتراکی فرصتی بسیار قوی برای بازیکنان و سازندگان بازی‌هاست و ما به سرمایه‌گذاری خود برای هدایت این خدمات در PC و کنسول‌ها ادامه می‌دهیم."

مشابه این بیانیه را بازی‌سازان دیگری هم داشته‌اند اما هنوز چالش‌های بزرگی هستند که ظاهرا کسی قصد ندارد درباره آن‌ها صحبت کند. مثلا دسترسی محدود به اینترنت و سرعت کم آن در برخی کشورها مشکلی است که هنوز کسی درباره آن‌ها حرفی نزده است. در هر صورت زمان به ما پاسخ می‌دهد که برای این مشکلات چه راه حلی در نظر گرفته می‌شود.