Menu

خالق Assassin’s Creed ایده‌های غیر منتظره و زیادی برای بازی‌های جدید دارد

پاتریس دسیلتس، خالق Assassin's Creed، ذهنی پر از بازی دارد. او در مصاحبه‌ای با GI.biz گفت علاوه بر بازی 1666 Amsterdam، برای عناوین بسیار زیاد دیگری هم ایده‌ دارد و برخی از آن‌ها برای او شخصی هستند.

دسیلتس استودیوی مستقل خود به نام Panache Digital Games را تاسیس کرده که با بخش Indie شرکت Take-Two برای ساخت Ancestors: The Humankind Odyssey همکاری می‌کند و قرار است در سال جاری عرضه شود. در آن بازی شما کنترل اجداد انسان‌ها را خواهید داشت که سعی در زنده ماندن در دنیایی بی‌رحم را دارد. داستان بازی 1666 Amsterdam هم در دورانی تاریخی رخ می‌دهد. اما دسیلتس برنامه‌هایی برای ساخت عناوینی با دوره‌های زمانی و موضوعات متفاوت در ذهن دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، او در مصاحبه خود گفت: "استودیوی Panache یک آی‌پی دیگر به نام 1666 Amsterdam دارد که روزی آن را خواهیم ساخت اما من نمونه‌هایی از ایده‌های شخصی خود را دارم که داستان آن‌ها مربوط به گذشته نیست. مطمئنا ما روزی باید یک بازی مربوط به آینده یا دنیای فانتزی یا واقعیت را بسازیم… من یک ایده بازی در ذهن دارم که واقعا مشابه داستان پدر من است. پدر من یکی از بازماندگان زلزله هائیتی در سال 2010 بوده و می‌خواهم روزی آن داستان را تعریف کنم."

Ancestors اولین بازی جدید دسیلتس بعد از Assassin's Creed: Brotherhood است. با توجه به گزارش GI.biz، دسیلتس دیگر برنامه‌ای برای ساخت بازی‌های AAA ندارد. طبق این گزارش، 35 نفر در استودیوی Panache مشغول به کار هستند. علاوه بر این، دسیلتس گفته ممکن است تیم آن‌ها روزی همزمان روی چند بازی کار کنند. مثالی که در این رابطه ارائه شد، پشتیبانی از یک بازی خدمات‌محور در کنار توسعه یک عنوان متفاوت دیگر بود.

دسیلتس همچنین در ادامه افزود: "من و تیمم میان خودمان به یک درکی رسیدیم که اگر Ancestors موفق شود، تمامش بخاطر آن‌ها بود و اگر بد باشد، مقصر من هستم بنابراین تصمیمات را من می‌گیرم. استودیوی Panache یک دموکراسی نیست اما من از بحث و پیشنهاد ساخت بازی استقبال می‌کنم."