Menu

چهره‌های آشنای بسیاری در فیلم Mortal Kombat حضور خواهند داشت

به گزارش پردیس گیم، نویسنده فیلم Mortal Kombat یعنی گرگ روسو به تازگی در مصاحبه با وبسایت Comicbook از حضور چهره‌های آشنای بسیار در این فیلم خبر داده است. بر خلاف فیلم Mortal Kombat: Annihilation که صرفا از حضور فیزیکی بسیاری از شخصیت‌های مشهور این سری مبارزه‌ای استفاده کرده بود و خیلی از آنها تاثیری بر داستان نداشتند اما به گفته روسو حضور هر شخصیت در فیلم جدید Mortal Kombat توجیه داشته و تک تک شخصیت‌های این فیلم نقش تاثیرگذاری در داستان خواهند داشت. به این ترتیب اگر شخصیت محبوب شما در این فیلم حضور نداشته باشد، دلیل این است که در زمان مناسب‌تری آنگونه که شایسته است به آن شخصیت‌ها پرداخته خواهد شد.

"بله، فراهم کردن شرایط برای حضور تک تک شخصیت‌های Mortal Kombat یکی از چالش برانگیزترین کارهای ممکن است چرا که این سری شخصیت‌های بسیاری را معرفی کرده است. فکر می‌کنم که این سری مبارزه‌ای حدودا 70 شخصیت منحصر به فرد داشته باشد و ما این توانایی را نداریم که در فیلم آن مانند سری فیلم‌های دنیای سینمایی مارول عمل کنیم. نمی‌توانیم فیلمی مستقل برای شخصیت سونیا بسازیم و پس از آن به سراغ ساخت فیلم مستقل لیو کانگ برویم. بنابراین مجبوریم مستقیم ساخت فیلمی در سبک Avengers را در دستور کار قرار دهیم. وقتی شرایط اینگونه پیش می‌رود، از نظر داستانی شما طبیعتا باید در فیلم به تمامی این شخصیت‌های متفاوت بپردازید و زمانی را به آنها اختصاص دهید و خیلی زود متوجه خواهید شد که همه این جزئیات را باید در یک داستان واحد جا دهید. اما برای ما مهم جذابیت داستان است و فکر خود را درگیر مسائل دیگر نمی‌کنیم.

گرگ روسو در ادامه از یکی از سخت‌ترین چالش‌های نگارش فیلمنامه گفت: "شما جزئیات داستانی زیادی را در اختیار دارید. از دید یک نویسنده، در چنین شرایطی یکی از دشوارترین کارهای ممکن انتخاب شخصیت‌های درست و منطقی برای اولین قسمت فیلم و در ادامه برای دنباله‌های احتمالی آن است. فکر می‌کنم درسی که از Annihilation گرفتیم، این بود که هر چه سعی کنید که جزئیات بیشتری را به فیلم اضافه کنید، اینکه سعی کنید شخصیت‌های بیشتری را وارد فیلم کنید، فکر می‌کنم که نتیجه نهایی، گم شدن شخصیت‌ها و حضور بی‌دلیل آنها خواهد بود. تلاش ما این است که بروز از چنین مشکلی جلوگیری کنیم."

هدف گرگ روسو و تیم نویسندگی Mortal Kombat این است که تک تک شخصیت‌های حاضر در این فیلم فرصت کافی برای درخشش را داشته باشند. هر یک از شخصیت‌های سری Mortal Kombat طرفدارهای خاص خود را دارند و آنها خواهان حضور معنادار شخصیت مورد علاقه خود در فیلم هستند و نه بعنوان یک نکته مخفی.

"اگر قرار است شخصیتی را وارد فیلم کنیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که کاملا پرداخت شده باشد، به نحوی شایسته معرفی شود و به معنای واقعی کلمه نقش تاثیرگذاری را در داستان ایفا کند. شکی نیست که چهره‌های آشنای بسیاری را مشاهده خواهید کرد، فکر می‌کنم که بیشتر شخصیت‌هایی که می شناسید و دوستشان دارید در فیلم حضور داشته باشند. اما اگر شخصیت مورد علاقه خود را در فیلم مشاهده نکردید، به این خاطر بوده که حضور آن شخصیت قرار است در قسمت دیگری اتفاق افتد، زمانی که کاملا پرداخت شده بوده و بتواند به نحوی شایسته بدرخشد."

فیلم Mortal Kombat در تاریخ 5 مارس 2021 (جمعه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.