Menu

تماشا کنید: بازسازی Cyberpunk 2077 به سبک بازی‌های PS1 بر روی بازی انحصاری Dreams

بدون هیچ شکی، Cyberpunk 2077 از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم می‌باشد که بسیاری از گیمرها برای تجربه‌ی آن لحظه‌شماری می‌کنند. حال با وجود اینکه چندین ماه تا زمان عرضه‌ی این عنوان نقش‌‌افرینی باقی مانده است، یکی از گیمرها دست به ابتکار جالبی درباره‌ی این بازی زده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، یکی از کاربران موفق شده است تا Cyberpunk 2077 را به سبک و گرافیک بازی‌های PS1 بر روی عنوان انحصاری Dreams بازسازی کند که ویدئوی مربوط به آن را در زیر می‌توانید تماشا کنید.

البته، این یوتیوبر با آی‌دی Bearly Regal تنها بخش‌هایی از نمایش‌هایی که از Cyberpunnk 2077 دیده‌ایم را شبیه به عناوین 25 سال قبل کرده است. همچنین، Bearly Regal اشاره می‌کند که این ویدئوی بازسازی تنها چشمه‌ی کوچکی از یک پروژه‌ی کامل و بزرگ است که در Dreams بازسازی شده است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برروی پلتفرم‌های PS4، PC و Xbox One عرضه خواهد شد. Dreams نیز هم‌اکنون در مرحله‌ی دسترسی زودهنگام به سر می‌برد و در تاریخ نامشخصی توسط سونی به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت.