Menu

اولین تصاویر رسمی ازWWE2K20 منتشر شدند + اعلام زمان انتشار اطلاعات بازی

با وجود اینکه برندهای مختلفی برای ورزش پرورستلینگ در سرتاسر دنیا وجود دارند، اما هنوز این WWE است که مهم‌ترین و پربیننده‌ترین آن‌ها می‌باشد؛ موضوعی که از نظر بازی‌های ویدئویی نیز صدق می‌کند. اگر شما قصد دارید تا پرورستلینگ(که در کشورمان با نام کشتی‌کج شناخته می‌شود) را به صورت مجازی تجربه کنید، تنها راه آن فرنچایز WWE 2K می‌باشد که حال جدیدترین نسخه‌ی آن یعنی WWE2K20 معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، ناشر این سری بازی یعنی شرکت 2k دو تصویر جدید از WWE2K20 منتشر کرده است که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کند. یکی از آن‌ها، ورزشکار شناخته‌شده‌ی دنیا یعنی "براک لزنر" می‌باشد که سابقه‌ی قهرمانی در کمپانی UFC را نیز در کارنامه دارد و در حال حاضر، قهرمان کمربرند برند راو WWE نیز می‌باشد. دومین تصویر متعلق به دیوای کمپانی "بیلی"(Bailey) است که در حال حاضر، قهرمان کمربند بانوان WWE می‌باشد.

همچنین، 2K اعلام کرد که اطلاعات بیشتر در تاریخ 5 آگوست(14 مرداد) به اشتراک گذاشته خواهد شد. WWE2K 20 در فصل پاییز بر روی پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و احتمالا استدیا عرضه خواهد شد. البته، رویداد معروف کمپانی wwe یعنی Summer Slam در تاریخ 11 آگوست برگزار می‌شود و ممکن است که رونمایی از گیم‌پلی در جریان این رویداد انجام گیرد.