Menu

فیل اسپنسر: کنسول‌ بعدی Xbox علاوه بر گرافیک بهتر، باید “حس” بسیار بهتری هنگام بازی کردن ارائه دهد

قطعا اولین چیزی که با دیدن بازی‌های نسل بعدی به چشم ما می‌خورد، گرافیک بهتر آن‌هاست. ما قبل از آنکه که کنترل را به‌دست بگیریم و مشغول بازی کردن شویم، ابتدا ظاهر و گرافیک بازی‌هاست که توجه ما را جلب می‌کند. این امری طبیعی است اما فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox شرکت مایکروسافت، نه تنها بر گرافیک بهتر، بلکه بر حس بهتر بازی‌های نسل بعدی تمرکز دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، به‌تازگی مصاحبه‌ای در جدیدترین شماره از مجله هفتگی فامیتسو با فیل اسپنسر منتشر شده است. هنگام صحبت از سخت‌افزار، او گفت صد البته که نسل بعدی گرافیک را پیشرفت می‌دهد اما وی همچنین می‌خواهد روی "حس" بهتر هنگام بازی کردن تمرکز کند؛ یعنی هدف آن‌ها این است که کنسول بعدی نرخ فریم بهتری ارائه دهد. کنسول‌های این نسل در برخی زمینه‌ها مثل نرخ فریم با مشکلاتی مواجه بودند. به همین دلیل اسپنسر امیدوار است با کنسول‌های نسل بعدی بتوانند علاوه بر گرافیک بهتر، نرخ فریم بالاتری هم فراهم کنند.

ایده بلند پروازانه‌ای است و باید دید مایکروسافت چگونه به این هدف خواهد رسید. کنسول‌های نسل بعدی هنوز به نمایش گذاشته نشده‌اند اما احتمالا اوایل سال میلادی بعدی (احتمالا در E3) جزئیات بیشتری به‌دست می‌آوریم چون طبق اعلام مایکروسافت، کنسول نسل بعدی Xbox در تعطیلات سال 2020 عرضه می‌شود.