Menu

استودیو CD Projekt Red: بازی Cyberpunk 2077 یک بازی به شدت نویر است که دنیا را به همین صورتِ موجود قبول کرده است

همان‌طور که می‌دانید چندین ماه تا عرضه یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم یعنی Cyberpunk 2077 زمان باقی مانده و تقریبا هفته‌ای نیست که اخبار و اطلاعاتی جدید در رابطه با بازی منتشرنشود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اخیرا مجله رسمی PlayStation نیز در آخرین شماره خود به مصاحبه با کارگردان داستان بازی یعنی "مارین بلاچا" پرداخته و از وی پرسیده که آیا بازی شاهد پیامی در رابطه با مشکلات و افزایش تردید و پارانوید افراد با پیشرفت تکنولوژی می‌شود یا نه که خب ظاهر این طور نیست.

"شاهد بسیاری چیزها خواهیم بود. Cyberpunk 2077 یک بازی به شدت نویر (زیرمجموعه‌ای سبک جنایی که در آن مسائلی نظیر بدبینی، ابهامات اخلاقی و انگیز‌های جنسی به صورت واضح و بدون پرده روایت می‌شوند) است و دنیا را به همین صورتِ موجود قبول کرده است. بازی در مورد این موضوعات نظر نمی‌دهد ولی هیچ‌گاه به شما نیز نمی‌گوید که باید به چه روشی زندگی کنید. شما قربانی شرایط هستید و مجبورید با جریانِ موج.د همراه شوید؛ گاهی اواقات این جریان را تغییر می‌دهید ولی خب در این صورت نمی‌توانید دوباره به حالت اولیه بازگردید. در این حالت، ما به شما نشان می‌دهیم که اگر در شخصی‌سازی و تغییر بدن خود زیاده‌روی کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد ولی نمی‌گوییم که این کار بد است؛ گرفتن چنین تصمیماتی همیشه بر عهده خود شما خواهد بود."

"و خب بله ما در Cyberpunk 2077 تبلیغات نیز داریم درست است؟ و این تبلیغات معمولا محصولات یا فیلم‌هایی را نشان می‌دهند که در بازی وجود خارجی ندارند ولی تصویر بدین صورت است که مردم آن‌‌ها را خریداری یا تماشا می‌کنند. یکی از این تبلیغات پوستری برای فیلمی با نام "Foreign Body" است و در پوستر شاهد تصویر فردی هستیم که با یکی از دست‌هایش جلوی دست دیگر خود را که قصد دارد با چاقو به خودش ضربه بزند را گرفته است."

"به نظرم مفهوم کلی در اینجا واقعا تامل‌برانگیز، تاریک و دارک و به نوعی جالب است. از نظر گیم‌پلی نیز همین مفهوم سبب به وجود آمدن چیزهایی جدیدی می‌شود. یعنی همان‌طور که در تریلر E3 امسال مشاهده کردید، ما برنامه‌هایی کوچک نظیر Daemon در بازی وجود دارند که که قادر به هک‌کردن سریع یک دشمن و مجبور‌کردن آن‌ها به خودکشی هستند. "

انتظار می‌رود استودیو CD Projekt Red در Gamescom 2019 که کمتر از یک ماه دیگر در آلمان برگزار می‌شود، تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر کند. باید تا آن موقع صبر کرد و دید که تغییرات بازی نسبت به آخرین نمایش گیم‌پلی، بیشتر در چه بخش‌هایی بوده‌اند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل (28 فروردین) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.