Menu

تماشا کنید: تریلر جدید گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 از شخصیت دانته + اطلاعات، تصاویر جدید و طرح هنری اصلی نسخه لوکس

Capcom همزمان با شروع مراسم Tokyo Game Show، تریلری جدید از گیم‌پلی Devil May Cry 5 منتشر کرد که جزئیات بیشتری از قابل توجه‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت این فرانچایز یعنی دانته به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مثل تریلر اخیر بازی در نمایشگاه Gamescom، این تریلر با زنگ یک تلفن شروع می‌شود اما این‌بار دانته به آن پاسخ می‌دهد. بعد از این مقدمه، تریلر بخش‌های خشن و سریع از گیم‌پلی شخصیت دانته را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر نگاهی تازه به گیم‌پلی، می‌توان چند کات‌سین جدید را هم در این نمایش مشاهده کرد. ما شاهد تعامل دو شخصیت نیرو (Nero) و دانته و همچنین بازگشت Lady و Trish هستیم.

شاید جالب‌تر از همه، ظاهر شخصیت V باشد که در انتهای تریلر نشان داده می‌شود. گفته شده که V در واقع یکی از مشتری‌های Devil May Cry است اما این همه اطلاعاتی بود که فهمیدیم. Capcom وعده داد که طی ماه‌های آینده اطلاعات جدیدی از V به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همچنین با توجه به اطلاعات درون سایت رسمی Capcom، دانته در این بازی از 3 سلاح Barlog ،Cavaliere و Sparda (شمشیر) برای مبارزات استفاده خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

علاوه بر این، Capcom از تصویر هنری اصلی نسخه لوکس (Deluxe) رونمایی کرد (تصویر بالا) که تا حدودی به طرح اصلی نسخه معمولی هم شباهت دارد. در این تصویر، می‌توان 3 شخصیت نیرو، دانته و V را در کنار یکدیگر مشاهده کرد و در پس‌زمینه آن هم نیکو (Nico) به‌همراه ماشین وَن خود قابل دیدن است.

شما با خرید نسخه لوکس، آیتم‌هایی نظیر 4 سلاح Devil Breaker به نام‌های Gerbera GP01 و Pasta Breaker را در کنار Sweet Surrender و Mega Buster دریافت می‌کنید. همچنین از دیگر محتویات این نسخه، می‌توان به سلاح Cavaliere R دانته، 3 موسیقی در حین مبارزات از بازی‌های DMC 1،2،3 و 4 و همچنین کات‌سین‌های لایو اکشن اشاره نمود.

ضمنا در صورت پیش‌خرید Devil May Cry 5، شما پاداش‌هایی نظیر Alt Hero Colors برای نیرو و دانته، Alt Heroine Colors برای نیکو، لیدی و تریش، دسترسی زود هنگام به Buster Arm (سلاح جدید برای نیرو) و 100,000 Red Orbs دریافت خواهید کرد.

نسخه لوکس بازی Devil May Cry 5 با قیمت 69.99 دلار عرضه می‌شود اما فعلا برای پیش‌خرید در دسترس قرار نگرفته است.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر جدید از شخصیت دانته را در ادامه مشاهده کنید:

Devil May Cry 5

Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 Devil May Cry 5