Menu

EA در توضیح پشتیبانی محدود خود از Switch: حتی در صورت عرضه بازی‌های خود برای این کنسول، باز هم بیشتر کاربران ما تجربه بازی روی پلتفرم دیگری را ترجیح می‌دهند

اندرو ویلسون به عنوان مدیر عامل شرکت EA، به‌تازگی راجع به علت پشتیبانی محدود خودشان از کنسول Nintendo Switch صحبت کرد و گفت مردم ترجیح می‌دهند بازی‌های EA را روی پلتفرم‌های دیگر تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، در طول جلسه شرکت EA با سرمایه‌گذاران، یکی از تحلیل‌گران پیشنهاد عرضه The Sims برای Nintendo Switch را ارائه داد اما با مخالفت اندرو ویلسون مواجه شد. ویلسون در توضیحات خود گفت:

"هر زمان که قصد ارزیابی مبحث پلتفرم را داشته باشیم، چند چیز را به‌طور جدی بررسی می‌کنیم. یک، آیا بازی ما واقعا از نظر کنترل و اکوسیستم جامعه برای آن پلتفرم مناسب است؟ دو، آیا دارندگان آن پلتفرم از بابت بازی ما خشنود خواهند شد و آن را روی این پلتفرم تجربه می‌کنند یا پلتفرم دیگری را برای تجربه آن بازی ترجیح می‌دهند؟ ما داده‌های زیادی به‌دست آورده‌ایم که حاکی از آنند بسیاری از دارندگان Switch، یک PS4 یا Xbox One یا PC هم دارند و اکثر اوقات ترجیح می‌دهند بازی‌های ما را روی آن‌ها تجربه کنند، حتی با این وجود که صاحب یک Switch هستند و از محتویات آن کنسول بسیار لذت می‌برند."

فقط 4 بازی از EA برای Nintendo Switch در دسترس قرار گرفته‌اند و حتی با این وجود، بازی‌های بزرگی مثل FIFA روی این کنسول فاقد برخی ویژگی‌های نسخه‌های Xbox One و PS4 هستند.

ویلسون گفت بعید است به‌ این زودی‌ها The Sims را در Switch ببینیم، اما چیز غیر ممکنی نیست: "من نمی‌گویم که The Sims هرگز برای Switch منتشر نمی‌شود."