Menu

Hitman 3 هنوز وارد مرحله توسعه نشده است

سری Hitman به لطف تلاش و زحمات استودیوی IO Interactive بازگشت خوبی داشته و Htiman 2016 بازخورد خوبی دریافت کرد و Hitman 2 حتی از آن بهتر بود. در چند روز گذشته در یکی از ویدیوهای NoClip که به تاریخچه این سری می‌پرداخت، گفته شد که IO Interactive آینده این سری را بررسی می‌کند و طرفداران هم هیجان‌زده شدند که ساخت Hitman 3 تایید شده است.

اما فعلا زیاد هیجان‌زده نشوید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، دنی ادوایر (Danny O’Dwyer) از NoClip، به‌تازگی در توئیتر یک‌سری ابهامات و سوء برداشت‌ها را از بین برد. او گفت در آن ویدیو گفته نشد Hitman 3 در مراحل توسعه است، بلکه IO Interactive فقط به آینده این سری فکر می‌کند. با این حال، وی مجددا تایید کرد که یک آی‌پی جدید در استودیوی این توسعه‌دهنده در شهر کپنهاگ ساخته می‌شود. استودیوی دیگر IO Interactive در کپنهاگ اوایل سال جاری تاسیس شده بود:

"اسناد ما هرگز نگفت Hitman 3 در دست توسعه است، بلکه فقط برنامه‌ریزی‌های آن انجام شده و رویکرد اپیزودیک و قسمت‌های جداگانه را برای آن در نظر گرفته‌اند. تنها چیزی که ما تایید کردیم، پروژه جدید استودیوی کپنهاگ بود که به‌نظر یک‌ آی‌پی جدید است."

با توجه به اینکه IO Interactive به پشتیبانی خود از Hitman 2 ادامه می‌دهد و بازیکنان هنوز سرگرم آن هستند، جای تعجب نیست که چندان برای ساخت دنباله عجله نداشته باشد. همچنین نسل بعدی کنسول‌ها از پاییز سال آینده منتشر می‌شود و شاید این استودیو فقط منتظر است تا Hitman 3 را برای نسل بعدی در دسترس قرار دهد.