Menu

رویداد جدید Apex Legends تا چند هفته آینده شروع می‌شود؛ دارای یک ویژگی‌‌ که بیشترین درخواست را داشته است

EA تایید کرد که رویداد جدید بازی Apex Legends به‌زودی آغاز می‌شود و از حالا اشاراتی به محتویات آن داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، شرکت EA در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران همان‌طور که انتظار می‌رفت، چندین بار از Apex Legends صحبت کرد. اندرو ویلسون، مدیر عامل این شرکت، افزود فصل دوم این بازی که به‌تازگی آغاز شده، عملکرد فراتر از انتظارات داشته است.

EA رشد بزرگی در کاربران فعال روزانه و هفتگی خود می‌بیند اما این شرکت آمار و ارقام خاصی را اعلام نکرد. طبق گفته آن‌ها، فصل سوم Apex Legends قرار است بزرگ‌تر باشد و تایید شد به به‌روزرسانی و عرضه پچ‌ها برای این بازی ادامه خواهد داد.

اما قبل از آنکه در نیمه دوم سال مالی شاهد آغاز فصل سوم Apex Legends باشیم، یک رویداد بزرگ دیگر هم شروع خواهد شد. ویلسون جزئیات زیادی ازموضوع این رویداد به اشتراک نگذاشت اما تایید نمود این رویداد شامل محتوای جدید بزرگ و یکی از ویژگی‌هایی که طرفداران بیشترین درخواست را برای آن کرده‌اند می‌شود.

تا آنجا که ما حدس می‌زنیم، دو ویژگی که بیشترین درخواست را داشته‌اند، اضافه شدن تایتن‌ها و افزودن قابلیت PvE هستند. هردوی این موارد حتی به تنهایی می‌توانند تجربه منحصر به‌فردی در Apex Legends رقم بزنند. همچنین آن‌ها گزینه‌های خوبی برای محتویات موقتی هستند تا استودیوی Respawn نگران بالانس کردن برای بلند مدت نباشد.

ویلسون در رابطه با زمان برگزاری این رویداد، به چند هفته آینده اشاره کرد. از آنجا که بسیار به شروع آن نزدیک هستیم، احتمالا به‌زودی یک تیزر هم از این رویداد خواهیم دید.

در نهایت ویلسون مجددا تکرار کرد که Apex Legends را به موبایل و چین خواهد آورد اما جزئیاتی از میزان پیشرفت این پروژه‌ها ارائه نداد.