Menu

بازی Zombieland: Double Tap – Road Trip برای کنسول‌ها و PC معرفی شد

امروز، استودیو High Voltage Software و شرکت GameMill Entertainment از بازی Zombieland: Double Tap – Road Trip، که براساس داستان، شخصیت‌ها و محیط سری فیلم‌های Zombieland شرکت Sony Pictures در دست توسعه است، رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، داستان این بازی پس از اتفاقات اولین فیلم این سری جریان دارد و بازیکنان می‌توانند در نقش‌ شخصیت‌های اصلی فیلم یعنی Tallahassee ، Columbus، Wichita و Little Rock به بازی بپردازند. شخصیت‌های جدید دنباله فیلم نیز به عنوان شخصیت‌های اضافی برای بازکردن در دسترس خواهند بود.

در بیانیه رسمی معرفی بازی آمده است:

"با استفاده از توانایی‌های خاص، ده‌ها اسلحه گوناگون و قوانین اصلی Zombieland برای بقا و زنده‌ماندن به مبارزه به موج‌های مختلف از زامبی‌ها رفته و در Zombieland: Double Tap – Road Trip و حالت‌های محتلف آن اعم از بخش داستانی، بخش horde و همچنین چالش‌های روزانه و هفتگی با دوستان خود در تجربه‌ای چندنفره به کشتار و سلاخی زامبی‌ها بپردازید. "

خب در اینجا چندین مورد وجود دارد که نگرانی را در رابطه با کیفیت بازی افزایش می‌دهد؛ اول اینکه به جز تصاویر زیر، هیچ چیزی دیگری از بازی منتشر نشده و خبری از یک تریلر نیز نیست؛ و دوم اینکه ناشر بازی یعنی GameMill Entertainment پیش از این نیز بازی‌هایی را با اقتباس از دیگر محصولات سرگرمی منتشر کرده که هیچ‌کدام از کیفیت چندان خوبی برخوردار نبوه‌اند.

با این وجود باید صبر کرد و دید که عملکرد بازی پس از عرضه در بازار چگونه خواهد بود. بازی Zombieland: Double Tap – Road Trip در تاریخ 15 اکتبر برروی کنسول‌های Xbox One ،PS4 و Nintendo Switch و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.