Menu

از بازی جدید Need for Speed به‌زودی رونمایی خواهد شد

شرکت EA در اوایل سال جاری اعلام کرد بازی جدیدی از Need for Speed در حال ساخت است و همین امسال منتشر می‌شود. چندین ماه گذشت و هنوز خبری از آن نشنیده‌ایم و حتی نام رسمی آن مشخص نیست. با این وجود، به‌زودی شرایط تغییر می‌کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، شرکت EA در گزارش مالی خود اعلام کرد نسخه جدید سری بلند مدت Need for Speed به‌زودی تا چند هفته آینده و حول‌ و حوش Gamescom رونمایی خواهد شد. به بیان دیگر، احتمالا در ماه آگوست از آن رونمایی می‌شود.

جزئیات زیادی از این بازی نمی‌دانیم اما EA در گذشته گفته بود بازی به حدی شگفت‌انگیز است که نمی‌تواند برای نمایش آن صبر کند. همان‌طور که می‌دانید، سری Need for Speed اخیرا وضعیت خوبی نداشته و آخرین نسخه آن یعنی Payback شاید بدترین بازی از این سری و پر از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود اما قبل از Payback هم این فرانچایز به مشکلاتی بر خورده بود و محبوبیت گذشته خود را نداشت.

با این وجود، Need for Speed هنوز یک هم یک فرانچایز بزرگ و یکی از بزرگ‌ترین عناوین در سبک خود است پس EA فقط باید کار درست را انجام دهد اما اگر با یک Payback دیگر مواجه شویم، احتمالا آینده این سری در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.