Menu

بازی NBA Live 20 تاخیر خورد؛ EA قصد دارد رویکرد جدیدی را در مورد این سری در پیش بگیرد

بر کسی پوشیده نیست که سری NBA Live همانند FIFA و Madden یکی از عناوین مهم و پرچم‌دار EA Sports نیست و خب تاریخچه توسعه آن نیز در EA با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است. اگرچه، نسخه سال گذشته این سری پیشرفت‌هایی داشت و طرفداران نیز امیدوار شده بودند که این سری راهش را پیدا کرده است. اکنون نیز به نظر می‌رسد که قرار است تغییرات بیشتری نسبت به آن‌چه که انتظار می‌رفت، در این سری اعمال شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، شرکت EA امروز اعلام کرد که بازی NBA Live 20 هم‌چنان عرضه خواهد شد ولی بازی برای چند ماه تاخیر خورده و اکنون باید در زمانی میان 1 اکتبر تا 31 دسامبر (9 مهر تا 10 دی) منتظر عرضه آن باشیم.

سخنگوی EA Sports در مورد علت این تاخیر به GameSpot گفته است: "ما امسال به دنبال رویکردی جدید برای NBA Live هستیم و در 3 ماهه آینده اطلاعات بیشتری از این رویکرد و بازی در اختیارتان خواهیم گذاشت. "

مدیرعامل EA یعنی "اندرو ویلسون" نیز در این مورد گفت که آن‌ها به ساخت بازی‌های بسکتبال ادامه خواهند داد و خاطر نشان کرد که سری NBA Live با هر نسخه بهبود یافته و بهتر شده است. وی هم‌چنین گفت که از شایعات پیرامون اینکه NBA Live 20 یک بازی رایگان خواهد بود نیز آگاه است ولی شایعه را رد یا تایید نکرد.

تاخیر NBA Live 20 موضوع مهمی است چرا که این تاخیر در انتشار بدین معناست بازی بعد از رقیب خود یعنی NBA 2K20 (عرضه در 15 شهریور) عرضه خواهد شد. در سال گذشته NBA Live 19 و NBA 2K19 هر 2 در یک هفته با فاصله زمانی چند روز منتشر شدند.

به نظر می‌رسد امسال چیزی بزرگ در رابطه با NBA Live تغییر خواهد کرد؛ چند ماه پیش نیز وقتی آپدیت جدید بازی تمامی تغییرات فصل جدید را در بازی اعمال کرد، عده‌ای گفتند که با این حرکت شاید امسال خبری از NBA Live 20 نباشد. اما خب اکنون که عرضه بازی تایید شده، باید صبر کرد و دید که برنامه‌های جدید EA Sports در مورد این بازی بسکتبال چیست!

عرضه‌های بزرگ بعدی EA Sports بازی Madden NFL 20 و 2 بازی FIFA 20 و NHL 20 هستند که بازی اول در تاریخ 11 مرداد و 2 عنوان بعدی در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.