Menu

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی روانشناختی و ترسناک DARQ با انتشار تریلری کابوس‌وار مشخص شد

استودیو مستقل Unfold Games سرانجام از تاریخ انتشار بازی بازی ترسناکِ روانشناختیِ DARQ که برای مدت زیادی در دست توسعه بوده رونمایی کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این بازی ترسناک در تاریخ 15 آگوست (24 مرداد) از طریق استیم برروی پلتفرم PC عرضه خواهد شد. هنوز هیچ صحبتی از دیگر فروشگاه‌های دیجیتالی نظیر COG یا Epic Games نشده و باید دید که آیا در آینده این بازی برروی این فروشگاه‌ها نیز قرار خواهد گرفت یا نه.

عرضه نسخه کنسولی نیز مشخص نیست ولی Unfold Games در گذشته گفته بود که امکان دارد بازی را یک سال پس از عرضه اولیه برروی کنسول‌ها نیز منتشر کند؛ و این یعنی اینکه شاید در 2020 بتوانیم برروی Xbox One ،PS4 یا Nintendo Switch نیز DARQ را تجربه کنیم.

در DARQ شما در نقش "لوید"، پسری که در رویایی شفاف اسیر شده، قرار دارید. و خب متاسفانه این رویا خیلی زود تبدیل به کابوسی طولانی شده که "لوید" نمی‌تواند به راحتی از آن فرار کند. در بخشی از توضیحات رسمی بازی آمده است: "در حالی که "لوید" مشغول کندوکار تاریک‌ترین و مخفی‌ترین گوشه‌های ناخودآگاهِ خود است، یاد می‌گیرد که چطور با تغییردادن قوانین فیزیک و به بازی‌گرفتن دنیای روان رویای خود، برای بقا و نجات تلاش کند. "

از دیگر ویژگی‌های DARQ می‌توان به پازل‌هایی گوناگون براساس جاذبه، مخفی‌کاری جهت مقابله با دشمنان و مبارزه با دشمنانی قوی‌تر از شخصیت اصلی با روش‌های گوناگون و خلاقانه اشاره کرد.

بنابر گفته‌های کارگردان بازی یعنی "ولاد مارهولتس" که بیشتر بازی نیز براساس تلاش‌های وی توسعه یافته، وی بیش از 10هزار ساعت را صرف ساخت این بازی و تبدیل آن از یک ایده به چیزی قابل ارائه و تجربه کرده است.

"نزدیک به 4 سال پیش من هیچ چیزی در مورد توسعه بازی‌های ویدئویی نمی‌دانستم. 10هزار ساعت بعد، من سرانجام ساخت و توسعه اولین بازی خود را تمام کرده‌ام. از همه شما به خاطر حمایت و پشتیبانی‌تان در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم."

اما در کنار اعلام تاریخ انتشار، تریلری جدید و ترسناک نیز از بازی منتشر شده که در زیر می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

همان‌طور که بالاتر ذکر شد، بازی DARQ در تاریخ 24 مرداد برروی پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.