Menu

در آپدیت جدید Crash Team Racing زمین مسابقه، شخصیت‌های جدید و همچنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی اضافه خواهند شد + تریلر و تصاویر

ساعاتی پیش توسعه‌دهنده بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled یعنی استودیو Beenox اعلام کرد که محتویات جدید اعم از شخصیت و زمین‌های مسابقه تا چند روز آینده به صورت رایگان از طریق آپدیتی به بازی اضافه خواهند شد. و خب به نظر می‌رسد از این طریق Activision نیز سرانجام راهی برای معرفی پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی پیدا کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، آپدیت Back N. Time در کنار شخصیت‌های چدید Baby Crash و Baby Coco و آیتم‌هایی متنوع، فصل دوم مسابقات Grand Prix را نیز به بازی اضافه می‌کند. این رویداد از روز عرضه آپدیت یعنی 2 آگوست (11 مرداد) شروع شده و تا 25 آگوست (3 شهریور) نیز ادامه دارد.

18 آیتم و اسکین جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد و می‌توان از طریق کامل‌کردن چالش‌های سریع، روزانه، هفتگی، موضوغی و حرفه‌ای در طول رویداد Back N آن‌ها را به دست آورذ. با پیشروی در در سطوح این رویداد بازیکنان می‌توانند اتوموبیل، اسکین و استکیر چیزهایی دیگر که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید را دریافت کنند.

اما پرداخت‌ها درون برنامه‌ای چگونه عمل می‌کنند؟ همان‌طور که می‌دانید پیش از این می‌توانستید از طریق سکه‌های Wumpa که بازی‌کردن حالت‌های مختلف بازی به دست می‌آمدند، آیتم‌های فروشگاه Pit Shop را خریداری نمایید؛ اما خب از این پس این تنها را به دست آورذن‌ آیتم‌ها نیست و می‌توانید از طریق پول واقعی نیز اقدام به خرید آن‌ها کنید. هنوز مشخص نیست که روند تبدیل سکه‌های Wumpa به پول واقعی چگونه بوده و برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید صبر کرد.

چندین تصویر و تیزری کوتاه نیز در این مورد منتشر شده که در زیر می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled هم‌اکنون برروی کنسول‌های Xbox One ،PS4 و Nintendo Switch در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.