Menu

در ابتدا قرار بود شخصیت دیگری جایگزین آدام جنسن در Deus Ex: Mankind Divided شود

در سال 2011 و با عرضه بازی Human Revolution توسط استودیوی Eidos Montreal، سری Deus Ex یک شخصیت جدید را به خود دید. تعداد زیادی از کسانی که این بازی تجربه کردند، عاشق شخصیت آدام جنسن شدند. اینکه او در دنباله Human Revolution هم به عنوان شخصیت اصلی حاضر باشد، چیزی بود که همه ما از آن اطمینان داشتیم اما به‌نظر می‌رسد Eidos Montreal در ابتدا برنامه‌های دیگری چیده بود.

به گزارش پردیس گیم، Elias Toufexis به عنوان صداپیشه شخصیت آدام جنسن، در مصاحبه‌ای با VG247 گفت در ابتدا قرار بود شخصیت اصلی دیگری برای Mankind Divided خلق شود و سازندگان می‌خواستند از آن به بعد با هر نسخه، شخصیت اصلی را تغییر دهند. با این حال، وقتی آن‌ها دیدند که مخاطبان خیلی سریع به جنسن علاقه‌مند شدند، برنامه‌های خود را تغییر داده و او را برای دنباله سری بازگرداندند:

"آن‌ها من را برای ساخت دنباله خبر کردند و شنیدن آن جای خوشحالی بود چون قبلا – البته نمی‌دانم کسی این را بداند، ولی فکر می‌کنم گفتن این حرف مشکلی نداشته باشد – قرار بود ادامه سری را بدون آدام جنسن بسازند. آن‌ها فقط قصد ساخت یک بازی دیگر از Deus Ex را داشتند و تا جایی که به یاد دارم، تیم بازاریابی مخالفت کرد و گفتند جنسن تازه وارد کار شده و بحثی مثل برترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی پیش آمد. آن‌ها گفتند وقتی او را آماده در اختیار داریم، نمی‌توان یک بازی بدون آن ساخت و سازندگان هم موافقت کردند و داستان Human Revolution را ادامه دادند."

Toufexis همچنین در همین مصاحبه درباره پایان ناگهانی و فوری Mankind Divided صحبت کرد و گفت اگر نسخه سوم ساخته شود، منطق پایان آن برای طرفداران مشخص خواهد شد اما آیا هرگز چنین اتفاقی می‌افتد؟ Square Enix پیش از این گفته بود Deus Ex برای آن‌ها فرانچایز مهمی است و در حال ایده‌یابی برای ادامه آن هستند پس می‌توان امیدوار بود.