Menu

نولان نورث: Uncharted شگفت‌انگیز است اما گیم‌پلی و جلوه‌های بصری بازی Marvel’s Avengers مرا مبهوت خود کرد

اگر به تجربه بازی‌های بزرگ AAA پرداخته باشید، قطعا و بدون شک صدای نولان نورث هم به گوش شما خورده است. او در عناوین بزرگ و موفق زیادی مثل Uncharted و The Last of Us نقش داشته و دوباره در بازی Marvel's Avengers در نقش تونی استارک (Iron Man) حضور پیدا می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، نولان نورث در مصاحبه‌ای با Gamebyte گفت در حالی که او بخشی از محصولات زیادی بوده، اما واقعا Marvel's Avengers وی را مبهوت خود کرده و می‌گوید انتقال صحنه‌های سینمایی به گیم‌پلی خارق‌العاده در آمده و به‌طور کلی جلوه‌های بصری آن خیره‌ کننده است. در Comic Con امسال نمایشی از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشته شد که یک هفته بعد از پایان رویداد Gamescom برای عموم در دسترس قرار می‌گیرد و او گفت حتما آن را تماشا کنید:

"این بازی قطعا یکی از خیره‌ کننده‌ترین‌ها به‌ حساب می‌آید.. شما نمی‌توانید بفهمید چه زمانی صحنه‌های سینماتیک و خود بازی از هم جدا می‌شوند… بسیار یکپارچه و جدا نشدنی هستند.

شما همیشه نگران هستید که یک بازی در نمایش‌ها خوب به‌نظر برسد و وقتی خودتان آن را تهیه کنید، با خود بگویید گیم‌پلی به‌خوبی آنچه که دیدید نیست. Avengers از نظر بصری یکی از خیره کننده‌ترین چیزهایی است که من در طول زندگی خود دیده‌ام و واضح است که Uncharted و The Last of Us شگفت‌انگیز هستند اما Avengers مرا مبهوت خود کرد."

همایش Gamescom از روز 29 مرداد شروع و تا 2 شهریور ادامه دارد و یک هفته بعد از آن، نمایش رسمی گیم‌پلی Marvel's Avengers منتشر خواهد شد.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.