Menu

36.87 میلیون واحد Nintendo Switch به فروشگاه‌ها ارسال شده است؛ پیش‌بینی رسیدن به 52.74 میلیون واحد تا مارس 2020

روز جاری Nintendo گزارش مالی 3 ماهه خود را منتشر کرد و ما را از تعداد واحدهای ارسال شده کنسول‌های Nintendo Switch و 3DS از زمان عرضه آن‌ها در سراسر جهان آگاه ساخت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Twinfinite، در تصویر زیر می‌توانید نگاهی به عملکرد Nintendo Switch و 3DS (اگر هنوز این کنسول برای شما مهم باشد) بیندازید. به‌نظر می‌رسد Nintnedo Switch از زمان عرضه خود فروش جهانی 36.87 میلیون واحدی داشته است.

این بدان معناست که Nintendo Switch در این 3 ماهه مالی (از 12 فروردین الی 9 تیر) 2.13 واحد به فروشگاه‌ها ارسال کرده است. در مقایسه، Sony اعلام نموده که طی این بازه زمانی 3.2 میلیون واحد PS4 به فروشگاه‌ها فرستاده شده که این یعنی PS4 توانست با اختلاف قابل توجه‌ای (بیش از یک میلیون واحد) نسبت به Switch واحدهای بیشتری به فروشگاه‌ها ارسال کند.

همچنین در ادامه می‌توانید جدول پیش‌بینی Nintendo برای کل سال مالی را مشاهده کنید که تا 31 مارس 2020 ادامه دارد. Nintendo همچنان پیش‌بینی فروش 18 میلیون واحدی در طول این بازه زمانی را می‌کند که یعنی در صورت دست‌یابی به آن، فروش کنسول جدید آن‌ها تا پایان این سال مالی به 52.74 خواهد رسید.

جالب است بدانید که این پیش‌بینی آن‌ها نسبت به سونی بسیار بیشتر است. سونی پیش‌بینی کرده که تا پایان سال مالی 15 میلیون واحد دیگر از PS4 به فروشگاه‌ها ارسال شود. احتمالا Nintendo با عرضه نسخه Lite کنسول خود و انتشار برخی از بزرگ‌ترین بازی‌هایش تا چند ماه آینده، انتظار افزایش قابل توجه‌ای در فروش این کنسول دارد.