Menu

تصویر جدید Cyberpunk 2077 جزئیات زیبای بازی را نشان می‌دهد

اکنون که تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 به‌طور رسمی اعلام شده، طرفداران این بازی منتظر نمایش بعدی از گیم‌پلی آن هستند. استودیوی CD Projekt RED در E3 امسال مانند سال گذشته گیم‌پلی را پشت درب‌های بسته نمایش داد و قرار است همان را تا یک ماه دیگر به‌طور عمومی در PAX Wesst به نمایش بگذارد البته این باعث نشده که سازندگان درباره این بازی صحبت نکنند. طی مصاحبه اخیر آن‌ها با مجله Xbox، یک تصویر جدید دیگر هم به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، کاربر AltmanBePraised1 در صفحه Reddit بازی Cyberpunk 2077 تصویری جدید به اشتراک گذاشته که منبع آن مجله رسمی Xbox است. مارسین بلاچا، کارگردان داستانی Cyberpunk 2077، اخیرا با این مجله مصاحبه‌ای داشته و اطلاعاتی از آن به اشتراک گذاشته و دلیل وجود این تصویر در آن مجله هم همین است.

در این تصویر، به‌نظر می‌رسد که شخصیت V روی یک موتورسیکلت نشسته و در گاراژی زیرزمینی حضور دارد که ظاهرا برخی افراد آنجا را خانه خود می‌دانند. نورپردازی بازی به تنهایی زیبا به‌نظر می‌رسد و با گودال‌های روی زمین و سایر اشیای محیط ترکیب شده است.

در طول این مصاحبه، مارسین درباره موارد مختلفی از بازی مثل رابطه شخصیت Johnny Silverhand با V و دلیل انتخاب کیانو ریوز برای نقش Johnny صحبت کرد. همچنین اطلاعاتی هم درباره شخصی‌سازی‌های گیم‌پلی به اشتراک گذاشته شد که می‌توانید در این بخش آن‌ها را مطالعه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.