Menu

تروی بیکر: Death Stranding یک پیام معنادار خواهد بود؛ بازی سعی می‌کند تا صنعت بازی‌های ویدئویی را جلو ببرد

Death Stranding فراتر از یک بازی می‌باشد و یکی از بازیگران آن "تروی بیکر"(Troy Baker) باور دارد که اگر کارگردان بازی "هیدئو کوجیما" به مقصودش برسد، تبدیل یه یک پیام معنادار خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، بازیگر مشهور و محبوب صنعت گیم "تروی بیکر" که به جای کارکتر هیگز(Higgs) در Death Stranding ایفای نقش می‌کند، در رویداد کامیک کان شهر منچستر درباره‌ی بازی صحبت کرده است:

"Death Stranding قطعا یک پیام معنادار خواهد بود. اگر کمی کوجیما را بشناسید، او تنها یک بازی ویدئویی خلق نمی‌کند، بلکه یک جهان ساز بی‌نظیر است. او در تلاس است تا صنعت گیم را به جلو ببرد، نه اینکه فقط یک بازی‌ به فروش برساند."

در حقیقت، بیکر به قدری از خالق فرنچایز Metal Gear تمجید کرد که گفت نام او باعث فروش بازی خواهد شد:"Death Stranding عنوانی خواهد بود که یک نام باعث فروشش خواهد شد و این نام، "نورمن ریدس"، "مدس میکلسن" یا "تروی بیکر" نیست. نامی که باعث فروش این بازی خواهد شد، "هیدئو کوجیما" است."

پیش از این، تامی ارل جنکینز(بازیگر نقش Die Hardman) نیر به شدت از کوجیما تمجید کرده و او را نابغه خطاب کرده بود. به تازگی از باکس آرت رسمی بازی نیز رونمایی شد که می‌توانید آن را از این لینک مشاهده کنید. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.