Menu

تعداد مشترکین شبکه PlayStation Plus به 36.2 میلیون نفر رسید

شرکت سونی در کنار اعلام این خبر که تاکنون بیش از 100 میلیون واحد کنسول PlayStation 4 به سراسر جهان ارسال شده، آماری هم از سایر بخش‌های PlayStation طی نیمه اول سال 2019 به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، تعداد مشترکین PlayStation Plus به 36.2 میلیون نفر رسیده که افزایش قابل توجه‌ای نسبت به رقم 33.9 میلیونی سال گذشته است. فروش نرم‌افزارها هم 42.9 میلیون واحد بود که نرخ نرم‌افزارهای دیجیتال هم 53 درصد تلقی شد (افزایشی نسبت به آمار 43 درصدی سال گذشته).

سونی همچنین پیش‌بینی خود برای ادامه سال مالی را اصلاح کرد و تخمین زد که درآمد گیمینگ آن به‌طور کلی به 2.200 میلیارد ین یا 2.37 میلیارد دلار خواهد رسید که نسبت به پیش‌بینی قبلی آن‌ها یعنی 2.300 میلیارد ین یا 2.90 میلیارد دلار، کاهش داشته است. سود عملیاتی گیمینگ آن‌ها چیزی حدود 2.59 میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود.

در عین حال، این شرکت پیش‌بینی کرده تا آخر سال مالی 15 میلیون واحد PS4 به فروشگاه‌ها عرضه کند که نسبت به پیش‌بینی قبلی 16 میلیون واحدی آن‌ها باز هم کاهش پیدا کرده است. با توجه به اینکه یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های امسال هم Death Stranding است و به‌طور انحصاری برای این کنسول منتشر می‌شود، بعید نیست پیش‌بینی سونی درست از آب در آید.

در هر صورت به‌نظر می‌رسد سونی می‌تواند این نسل را قبل از عرضه PS5 با قدرت تمام کند.