Menu

شخصیت Cortana در تریلر E3 بازی Halo: Infinite مخفی شده بود

با این وجود که تریلر Halo Infinite برای E3 2019 فاقد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی بود، اما به‌نظر رازی را در خود پنهان داشت که به‌تازگی طرفداران متوجه آن شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کاربری به نام Xeypal در توئیتر، متوجه شد که جدیدترین تریلر بازی Halo: Infinite حاوی یک کد کیوآر بود که فقط برای یک لحظه هنگام ایستادن شخصیت Master Chief قابل مشاهده است. با آزادسازی این کد، یک صدای ضبط شده به‌دست می‌آید که به‌طور واضح متعلق به Cortana است. این صوت فقط 40 ثانیه بوده اما می‌توان شنید که Cortana می‌گوید: "این… این بخشی از من است. نمی‌دانم چرا و چگونه، اما این من هستم."

یکی از مدیران روابط عمومی استودیوی 343 Industries تایید کرد Xeypal اولین کسی بود که این راز را کشف کرد اما سخت است که بگوییم پیام Cortana به چه معناست. تا به الان جزئیات زیادی از داستان Halo: Infinite منتشر نشده اما این را می‌دانیم که بعد از وقایع Halo 5: Guardians جریان دارد.

امیدواریم در صورت وجود رازهای بیشتر مانند این، طرفداران مشتاق Halo بتوانند آن‌ها را هم پیدا کنند. بازی Halo: Infinite در تعطیلات سال 2020 برای Xbox One ،PC و کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی Xbox Scarlett منتشر خواهد شد.