Menu

بازیگر شخصیت آدام جنسن: پایان Deus Ex Mankind Divided در صورت ساخت دنباله منطقی به‌نظر خواهد رسید

سری Deus Ex با نسخه Human Revolution که در سال 2011 توسط Square Enix و Eidos Montreal منتشر شد، بازگشت شکوهمندی داشت اما این بازگشت کوتاه بود. نسخه Mankind Divided با عرضه در سال 2016، بازخوردهای ضعیف‌تری دریافت کرد. در واقع پایان آن به حدی فوری و ناگهانی صورت گرفت که انگار سازندگان برای انتشار زودتر آن، مجبور به حذف بخش‌هایی از داستان شدند.

مشخص نیست Eidos Montreal چه زمانی دوباره سراغ Deus Ex برود. فعلا آن‌ها مشغول کمک به استودیوی Crystal Dynamics برای توسعه Marvel's Avengers هستند و همچنین شایعه ساخت یک بازی از Guardians of the Galaxy به گوش می‌خورد اما طبق گفته Elias Toufexis، بازیگر شخصیت Adam Jensen، در صورت انتشار دنباله Mankind Divided، مخاطبان متوجه دلیل آن پایان خواهند شد.

به گزارش پردیس گیم، Toufexis در مصاحبه‌ای با VG247 درباره دنباله احتمالی Deus Ex صحبت کرد و گفت برنامه‌های Eidos Montreal برای ادامه مسیر این سری، هیجان‌انگیز بودند. Toufexis امیدوار است این استودیو و Square Enix روزی بالاخره دوباره سراغ Deus Ex بروند و به داستان Adam Jensen خاتمه بدهند:

"ترس بزرگ این است که آن‌ها بخواهند همه چیز را از اول شروع کنند و سه گانه Adam Jensen را به اتمام نرسانند پس امیدوارم که به آن پایان دهند. شخصا چنین چیزی را به عنوان بازیگری و پول نمی‌خواهم چون وضعیت خوبی دارم و مشغول کار در پروژه‌های بزرگ دیگری هستم اما به عنوان یک طرفدار، از آن‌ها می‌خواهم که بازی را تمام کنند و می‌خواهم به داستان Jensen خاتمه دهم. اصلا برای من مهم نیست که برای پایان دادن به داستان او مجبور شویم در بازی بعدی Jensen را به شخصیت دوم تبدیل کنیم.

حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد و من خیلی چیزها از برنامه‌های آن‌ها برای آینده سری می‌دانستم و می‌خواهم که طرفداران هم روزی آن‌ها را تجربه کنند و ببینند. هیچ‌چیز قطعی نشده بود اما آنچه که به من درباره ادامه ماجرا گفتند، واقعا هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسید، هیجان‌انگیز‌تر از داستان Mankind Divided. به یاد دارم که با خود می‌گفتم "واقعا نمی‌توانم برای انجام این کار صبر کنم" ولی هنوز فرصت این را پیدا نکردیم که سراغ انجام آن برویم پس فقط امیدوارم."

طبق گفته Toefexis، او از اتفاقات داستان نسخه سوم خبر دارد و معتقد است در صورت ساخت و انتشار آن، مخاطبان متوجه منطق پایان Mankind Divided خواهند شد:

"من از پایان داستانی آن بازی ناامید نیستم چون می‌دانم ادامه آن چه خواهد شد. من ادامه داستان را دیدم و با خود گفتم دقیقا این همان شکلی است که باید پایان یابد. من از این نامید هستم که هنوز آن را نساخته‌ایم. وقتی دست به کار شویم و روزی داستان را تمام کنیم، دیگر Mankind Divided به عنوان نقطه بن‌بستی که امروز دیده می‌شود در نظر گرفته نخواهد شد. من فکر می‌کنم مردم هم وقتی آن را ببینند متوجه شوند. مثلا فیلم Infinity War را به یاد دارید؟ مردم می‌دانستند که روزی در End Game همه چیز معلوم می‌شود. درباره Mankind Divided هم همین‌طور است. فعلا همه از دست آن عصبانی هستند و این منطقی است اما وقتی داستان را در نسخه سوم ادامه و پایان دهیم، می‌فهمید که چرا در آن بازی چنین پایانی داشتیم. ما فقط باید آن را بسازیم."

بازی Deus Ex Mankind Divided هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است.