Menu

تماشا کنید: اولین نمایش از گیم‌پلی عنوان ترسناک Blair Witch

در نمایش جدید Blair Witch خواهیم دید که چگونه بهترین همراه شما، در تجربه این ماجراجویی ترسناک به کمک شما خواهد آمد.

به گزارش پردیس گیم، اوایل سال جاری میلادی در جریان رویداد E3 استودیو Bloober Team در همکاری با Lionsgate Games طرفداران را با معرفی عنوان ترسناک Blair Witch هیجان زده کرد. اگر فیلم Blair Witch Project محصول سال 1999 را تماشا کرده باشید می‌دانید که این سری چه ماجراجویی عجیب و وحشتناکی را برای شما تدارک دیده است. از سوی دیگر تیم سازنده Blair Witch ساخت عنوان Layers of Fear را در کارنامه دارد و همین مسئله انتظار را برای تجربه ساخته جدید آنها سخت‌تر کرده است.

در جدیدترین نمایش این بازی، مامور سابق پلیس به اسم "الیس" را می‌بینیم که در همراهی با سگ خود یعنی "بالت" در جنگلی تاریک و مرموز پیشروی می‌کند. اما این یک پیاده‌روی عادی نیست چرا که الیس و همراه وفادارش در تلاش برای یافتن یک پچه گم شده هستند. در این تریلر نحوه استفاده از توانایی‌های بالت، مانند بو کشیدن، در مسیریابی نشان داده شده و همچنین به لطف او شما می‌توانید از تهدیداتی که برای آسیب زدن به شما کمین کرده‌اند نیز با خبر شوید.

بازیکنان همچنین در این نمایش آشفتگی ذهنی الیس و تاثیر این ماموریت کارآگاهی بر روان او را خواهند دید. خوشبختانه به لطف یک بیسیم شما و بالت در این ماموریت تنها نبوده و می‌توانید با دنیای خارج ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این شما یک دوربین فیلمبرداری نیز در اختیار دارید که در حل معماها کارایی دارد.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Blair Witch در تاریخ 30 اوت (جمعه، ۸ شهریور ۱۳۹۸) برای PC و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی در همین روز بر روی Xbox Game Pass نیز عرضه خواهد شد.