Menu

Call of Duty: Modern Warfare گزینه‌های شخصی‌سازی “واقع‌گرایانه و مرتبط” ارائه خواهد داد

شرکت Activision به غیر از بازی Call of Duty: WW2 در سال 2017، اکثر نسخه‌های اخیر این فرانچایز بلاک‌باستری را در دوران آینده ساخته که می‌توان به محیط فضایی Infinite Warfare یا شماره‌های اخیر Black Ops اشاره کرد. با این حال، در Call of Duty: Modern Warfare قرار است تغییری در این زمینه ایجاد شود و این نسخه بر داستانی زمینی و جسورانه تمرکز خواهد داشت و – حداقل در بخش داستانی – بر حقایق زننده جنگ متمرکز است.

اینکه تا چه حد عدالت در ارائه چنین موضوعی رعایت شود را باید دید و از همین حالا برخی نسبت به آن شک دارند اما به‌نظر می‌رسد استودیوی Infinity Ward به انجام آن متعهد است و بازتاب آن را در جنبه‌های مختلف بازی و حتی گزینه‌های شخصی بخش چندنفره خواهیم دید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، جوئل امسلی (کارگردان هنری استودیو)، در پاسخ به بحثی درون Reddit اطمینان داد که شخصی‌سازی‌های "واقع‌گرایانه و مرتبط و مناسب" جایگزین شخصی‌‌سازی‌های رنگارنگ و شاد نسخه‌های قبلی خواهند شد.

البته باید صبر کرد و دید Infinity Ward تا چه حد چنین چنین چیزی را گسترش می‌دهد و برداشت آن‌ها از واقع‌گرایانه و مرتبط چیست.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.