Menu

نوجوان 16 ساله با قهرمانی در جام جهانی Fortnite برنده 3 میلیون دلار شد

سرانجام ساعاتی پیش فینال جام جهانی Fortnite برگزار شد و در آن نوجوان 16 ساله آمریکایی یعنی "کایل بوگها گیرسدورف" (با نام کاربری Bugha) با قرار گرفتن در رتبه اول جایزه 3 میلیون دلاری این رویداد را به خانه برد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، "گیرسدورف" که عضوی از تیم Sentinels است، توانست در رقابت با 99 نفر دیگر با اختلافی فاحش و به دست آوردن 59 امتیاز، رتبه اول را از آنِ خود کند. نفر دوم یعنی Psalm در مقایسه با وی در طول 6 دیدار نهایی تنها موفق به کسب 33 امتیاز شده بود.

جام جهانی Fortnite از یک سیستم امتیازی استفاده می‌کند که سبب می‌شود بازیکنان علاوه بر تلاش برای قرارگرفتن در رده‌های بالاتر در هر مسابقه، به جای پنهان‌شدن نا لحظات آخر مسابقه با مبارزه و کشتن دیگران نیز بپردازند. "گیرسدورف" پس از قهرمانی گفت:

"کلمات نمی‌توانند احساس کنونی من را توصیف کنند. من بسیار خوشحال هستم. هرکاری که تاکنون انجام دادم، تمام سختی‌ها، سرانجام جواب دادند. واقعا باورنکردنی است."

در زیر می‌توانید لیست 10 نفر اول و جوایز آن‌ها را مشاهده نمایید. بد نیست بدانید که اختلاف بسیار زیاد Bugha با رقبا به لطف عملکرد بسیار خوب او در مسابقات اول و در نتیجه بازی‌کردن محافظه‌کارانه در مسابقات پایانی بوده است.

نظر شما چیست؟ این طور که به نظر می‌رسد، مسابقات eSports روز به روز در حال گسترش یافتن و پیداکردن مخاطبینی بیشتر است.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.