Menu

اطلاعات جدیدی از نحوه پیشرفت گروه DedSec و ارتقای سطح هر شخصیت در Watch Dogs: Legion منتشر شد

قطعا مکانیک "بازی به عنوان هر شخصیت" در Watch Dogs: Legion توجه بسیاری را جلب کرده است. این مکانیک وعده تاثیر بزرگ بر گیم‌پلی را می‌دهد و با داشتن چیزهایی مثل مرگ ابدی، پتانسیل تغییر در نحوه تعامل شما بازی را دارد.

ما پیش از این درباره چگونگی تاثیر آن بر داستان و اینکه هنوز داستان‌سرایی بخش بزرگی از Watch Dogs Legion است شنیده بودیم اما بخش گیم‌پلی چه می‌شود؟ برای مثال، بازی در نقش بی‌شمار و احتمالا بی‌نهایت از شخصیت‌ها چگونه بر سیستم پیشرفت تاثیر گذار خواهد بود و اصلا این سیستم چگونه کار می‌کند؟

به گزارش پردیس گیم، کلینت هاکینگ به عنوان کارگردان Watch Dogs Legion، در مصاحبه‌ای با Gamingbolt به این سوال‌ها پاسخ داد. او گفت بازیکنان قادر به افزایش سطح هر شخص به‌طور فردی و همچنین پیشرفت DedSec به‌صورت همزمان خواهند بود و توضیح داد که چگونه کل این فرایند کار می‌کند:

"هر شخصیتی که جذب کنید به‌طور کامل قابل ارتقا خواهد بود. هر شخصیت زمان ملحق شدن به DedSec، در یکی از 3 کلاس‌ها تمرین داده می‌شود و هر کدام دارای سیستم پیشرفت خود هستند. آن‌ها به مرور زمان ارتقای سطح و توانایی‌های خود را پیدا می‌کنند. سرمایه‌گذاری شما برروی هر شخص به‌طور فردی با بازی کردن با آن‌ها، ادامه روند داستانی با هر یک و ارتقای سطح آن‌ها با گذر زمان انجام می‌شود.

همچنین همزمان DedSec هم پیشرفت خود را دارد و با ارتقای DedSec، همه شخصیت‌های شما قوی‌تر خواهند شد بنابراین از دست دادن یک مامور، بیشتر بدان معناست که دسترسی به یک سبک بازی خاص را از دست می‌دهید تا ضعیف‌تر شدن در مقابل دشمن."

Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 (جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 ،Xbox One و Google Stadia در دسترس قرار خواهد گرفت.