Menu

هنری کویل توضیح می‌دهد که چگونه نقش گرالت در سریال The Witcher را به‌دست آورد

وقتی هنری کویل که بیشتر بخاطر نقش سوپرمن در Man of Steel و فیلم‌های مرتبط به آن شناخته می‌شود به عنوان بازیگر گرالت در سریال The Witcher معرفی شد، طرفداران هیجان‌زده شدند البته کویل انتخاب فوری و اول سازندگان نبود و نتفلیکس بیش از 200 بازیگر را برای گرالت بررسی کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، کویل و سایر بازیگران طی این ماه در همایش Comic Con حضور داشتند و او به‌تازگی درباره چگونگی گرفتن این نقش توضیحاتی ارائه داد:

"وقتی شنیدم آن‌ها در حال ساخت The Witcher بودند، بسیار هیجان‌زده شدم و زندگی روزمره ایجنت‌های خود را خراب کردم. من هرروز به آن‌ها زنگ می‌زدم و می‌گفتم "حالا؟ الان ملاقات کنیم؟ الان چطوره؟" و بالاخره جواب دادند که "یک شورانر آوردند و به آن‌ها زنگ زدیم و گفتند هنوز حتی به فرایند انتخاب بازیگر نزدیک هم نیستند." من هم به پافشاری خود مدام ادامه دادم و فکر می‌کنم نتفلیکس بالاخره خسته شد.

من با لارن هیزریچ (شورانر سریال The Witcher) نشستی داشتم. ما گفت‌وگویی عالی درباره سریال و این که به کجا می‌رسد و همچنین اشتیاق من برای آن داشتیم. او با من در آن زمان بسیار صادق بود و به من گفت "ببین، ما هنوز فرایند جذب بازیگر را شروع نکرده‌ایم؛ از ملاقات با تو خیلی خوشحال شدم اما راه درازی در پیش داریم. من باید نویسندگی را شروع کنم."

سپس فکر می‌کنم 4 ماه یا مدتی بعد از آن طول کشید و زمان انتخاب همه بازیگرها و مسائل کلی، فقط امیدوار بودم – و اینکه فرایند درست انتخاب بازیگران هم انجام شود اهمیت داشت. نمی‌توان درست اولین کسی که وارد اتاق می‌شود را استخدام کرد. من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که این نقش را بعد از تست بازیگری به‌دست آورم. مطمئنا اعصاب خوردکن هم بود چون واقعا با تمام وجود آن را می‌خواستم اما در آخر به آنجا رسیدم و حالا هم که اینجا هستم."

سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.