Menu

CDPR: شخصیت Johnny به لطف کیانو ریوز پیچیده‌تر و مرتبط‌تر است؛ بازیگر مورد نظر باید با این شخصیت ارتباط می‌داشت

در E3 2019 اعلام شد که کیانو ریوز به جای Johnny Silverhand، یک شخصیت مهم در جهان Cyberpunk، در بازی Cyberpunk 2077 بازیگری و صداگذاری خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، مارسین بلاچا به عنوان کارگردان داستان بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با مجله رسمی Xbox توضیحاتی درباره فرایند انتخاب کیانو ریوز برای این نقش و چگونگی توصیف شخصیت Johnny توسط او ارائه داد:

"رابطه میان V و Johnny پیچیده است و قطعا در طول بازی رشد و تکامل پیدا می‌کند. Johnny یک نماد و شخصیت بسیار قدرت‌مندی است اما V هم به نوبه خود همین‌طور است. هردوی آن‌ها گاهی اوقات کارهای اشتباه و احمقانه‌ای انجام می‌دهند، ولی من فکر می‌کنم آن‌ها همچنین از یکدیگر چیزی یاد می‌گیرند.

کیانو ریوز پیش از این در نقش شخصیت‌هایی که برای چیزی می‌جنگیدند بازی کرده و Silverhand هم قطعا برای هدفی مبارزه می‌کند یا حداقل در سال 2020 اینگونه بود. وقتی به بازیگری برای این شخصیت فکر می‌کردیم، براساس اینکه چه کسی بزرگ‌ترین سلبریتی فعلی است، تصمیم نگرفتیم زیرا بازیگر مورد نظر باید با این شخصیت ارتباط می‌داشت تا منطقی به‌نظر برسد. Cyberpunk 2077 یک بازی درباره کیانو ریوز نیست، بلکه عنوانی درباره Johnny است که کیانو در نقش آن بازی می‌کند. من معتقدم هنگام انتخاب بازیگر برای شخصیت‌های بازی‌ها، چنین چیزی گاها فراموش می‌شود. شخصیت Emperor Emhyr برای The Witcher 3: Wild Hunt را به یاد دارید؟ وقتی چالز دنس را انتخاب کردیم، صرفا به این دلیل بود که او برای این نقش منطقی و عقلانی به‌نظر می‌رسید. این بازیگر جذبه لازم برای نقش شاه را داشت و دلیل دیگر ما هم بخاطر نقش وی در سریال Game Of Thrones بود. به‌نظر من چنین مواردی در نهایت برروی شخصیت Johnny تاثیر گذاشت. یک بازیگر خوب، مثل کیانو ریوز، همیشه نقش خود را با چیزهای خاص خود ترکیب می‌کنند. از دیدگاه من Johnny به لطف کیانو حالا پیچیده‌تر و مرتبط‌تر است و در عین حال هیچ‌یک از پیشینه شورشی و سرسختی خود را از دست نداده است."

بلاچا همچنین افزود سازندگان همیشه گزینه‌هایی برای تصمیم‌گیری درباره اتفاقات داخل بازی در دسترس قرار می‌دهند:

"ما سخت تلاش می‌کنیم تا بازیکن همیشه نقشی در اتفاقات درون بازی داشته باشد. ما این کار را یا با انتخاب دیالوگ به‌منظور تاثیر بر داستان یا دادن آزادی به بازیکن برای حرکت و دیدن اطرف در طول کات‌سین‌ها و دیالوگ‌ها انجام می‌دهیم. همچنین هیچ‌وقت سعی بر ایجاد وقفه در روند بازی نداریم – یادتان است در نمایش سال 2018 چگونه به آن شخصیت مونث درون وان حمام متصل شدیم؟ جزئیات به‌طور مستقیم در گوشه تصویر نمایش داده می‌شد. همچنین در صورت عدم استفاده از Fast Travel، با هیچ صفحه بارگزاری مواجه نمی‌شوید. در نهایت در بخش خلق شخصیت هم گزینه‌هایی در دسترس شما قرار می‌دهیم تا بالاخره بگویید که این V متعلق به شماست. از انتخاب حالت جسمی گرفته تا مدل مو، ویژگی‌های چهره، پوست، صدا و … چیزهای زیادی برای تجربه کردن وجود دارد."

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.