Menu

اطلاعاتی هیجان‌انگیز از شخصی‌ سازی‌های گیم‌پلی و ارتقاها در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

واضح است که CD Projekt RED تمام تلاش خود را می‌کند تا بازیکنان در Cyberpunk 2077 بتوانند به هر اندازه که قادر به تاثیرگذاری و تغییر روند داستانی با انتخاب‌های خود هستند، اجازه شخصی‌سازی جنبه‌های گیم‌پلی را هم داشته باشند. در این عنوان امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها وجود دارد اما این تمام ماجرا نیست و درست مثل دنیا و لحن سایبرپانکی، شما می‌توانید جسم شخصیت V را با ابزار سایبری ترکیب کنید.

به گزارش پردیس گیم، متیوش توماشکوویش (Mateusz Tomaszkiewicz) به عنوان کارگردان ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با Gamingbolt راجع به مکمل‌های درون این عنوان صحبت کرد. همه چیز از اندام گرفته تا سینه‌ و حتی سیستم عصبی قابل شخصی‌سازی با مکمل‌ها خواهند بود و طبق گفته توماشکوویش، گزینه‌های شخصی‌سازی با این مکمل‌ها "کاملا عظیم و زیاد" است:

"سیستم مکمل‌ها طوری کار می‌کند که شما می‌توانید بخش‌های مختلف بدن خود را جایگزین کنید و این‌ها شامل پاها، دستان، سینه، سیستم عصبی و مواردی دیگر می‌شود. میزان شخصی‌سازی بسیار زیاد و عظیم است. برای مثال، زمانی که شما پاهای سایبری را جایگزین پاهای معمولی خود کنید، می‌توانید دوبار پشت سر هم بپرید (Double Jump) که به شما اجازه دسترسی به مکان‌هایی که قبلا نداشتید را می‌دهد.

به غیر از این شما همچنین می‌توانید چیزی که قبلا به خود وصل کرده‌اید را ارتقا دهید. مثلا همین پاهای سایبری؛ شما می‌توانید آن‌ها را طوری ارتقا داده که موقع دویدن از خود صدا تولید نکنند که به‌ درد مواقع مخفی‌کاری می‌خورد. ما مدت زیادی مشغول کار برروی طراحی ابزار سایبری بودیم و به کارهای مختلفی که می‌شد با آن‌ها انجام داد فکر می‌کردیم. به‌نظرم طراحان ما تا به الان به یک چیز کاملا جالب در بازی رسیده‌اند که در دست توسعه است."

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.