Menu

سازندگان Borderlands 3 تصادفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کردند

به گزارش پردیس گیم، شخصی یک چنل توئیچ را یافت که برای 4 ساعت متوالی بازی Borderlands 3 را استریم می‌کرد. در این استریم که "Today, we make stuff work! Hooray!" نام داشت، سازندگان در حال آزمایش نحوه کارکرد ویژگی‌های اجتماعی Borderlands 3 بودند.

اتفاق خاصی در استریم نیفتاد اما بخش‌هایی از گیم‌پلی بخش آغازین بازی را دیدیم. کاربران توانستند تصاویری از گیم‌پلی، کات‌سین ابتدایی و صفحه انتخاب شخصیت تهیه کنند که در ادامه آن‌ها را می‌بینید:

شخصی همچنین تصویری از درخت مهارت‌های شخصیت FL4K را منتشر کرد. این تصویر نشان‌دهنده جزئیات مهارت Jabber است. FL4K یک دستیار دیگر به نام Jabber را می‌تواند برای خود مهیا کند که دارای اسلحه Pistol است. همچنین سرعت حرکت FL4K در صورت حضور Jabber افزایش می‌یابد. کلید F در PC به او دستور حمله می‌دهد و باعث می‌شود Jabber یک Radiactive Barrel به سمت دشمنان پرتاب کند.

سازندگان Borderlands 3 تصادفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کردند

طرفداران Borderlands توانستند 50 چنل به همین شکل که Borderlands را استریم می‌کردند پیدا کنند اما تمام آن‌ها به جز این یک مورد، رمز گذاری شده بودند.

پیش از این تصاویر رسمی جدید دیگری از Borderlands 3 منتشر شده بود که می‌توانید آن‌ها را در این بخش مشاهده کنید.

عنوان Borderlands 3 برای عرضه در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC (از طریق Epic Games Store) برنامه‌ریزی شده است.