Menu

ستاره‌های بازی Wolfenstein: Youngblood توضیح می‌دهند که چرا حضور شخصیت‌های اصلی مونث در بازی نکته بزرگی است

بازی Wolfenstein: Youngblood نه یکی، بلکه دو شخصیت اصلی مونث دارد که دوقلوهای نوجوان BJ Blazkowicz هستند. طی 2 روز گذشته، بازی در دسترس کاربران قرار گرفت و برای اولین‌بار با داشتن شخصیت‌های اصلی مونث در این سری خاطره‌ساز شد و در حالی که شاید حضور شخصیت‌های مونث برای کسی مهم نباشد، تعدادی هستند که آن را نکته بزرگی می‌دانند. برای مثال، این موضوع برای شلبی یانگ و والری رز لوهام (Valerie Rose Loham)، صداپیشه‌های شخصیت Soph و Jess، بسیار مهم است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، لوهام در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر گفت: "زمانی که من جوان بودم، فقط لارا کرافت و شخصیت‌های مونث Mortal Kombat و سپس Metroid را داشتم. من واقعا در زمان رشد خود هیچ دختر بامزه و جالب که شخصیت اصلی بازی باشد را ندیدم. برای من نکته بزرگی است که بدانم شلبی و من قرار است برای دخترهای جوانی که به بازی‌ها علاقه دارند، چنین چیزی را فراهم کنیم."

شلبی یانگ در ادامه افزود: "من این موضوع را که شاهد بازی‌های بسیار بیشتری با شخصیت‌های مونث قوی، شگفت‌انگیز و آسیب‌دیده داریم را خیلی می‌پسندم چون خانم‌ها در دنیای واقعی هم این ویژگی‌ها و مواردی دیگر را دارند. دیدن نمایندگان خانم بیشتری که من بتوانم بخشی از خودم را در آن‌ها پیدا کنم یا آرزوی تبدیل شدن به آن‌ها را داشته باشم، عالی است. من در دوران بیست سالگی خود به‌سر می‌برم و می‌توانم بفهمم که این چه حسی برای دخترهای کوچک در حال رشد به‌وجود می‌آورد."

طبق گفته یانگ، این بازی همچنان در برخی ابعاد آشنا خواهد بود چون هنوز یک Wolfenstein است و همچنان با نازی‌ها می‌جنگید. با این حال، در بعضی جنبه‌ها تفاوت دارد چون بازیکنان داستان را از دید دو شخصیت کاملا متفاوت می‌بینند:

"مشخصا آن‌ها دو فرزند یک جانباز جنگی هستند اما در نهایت، دخترهای 17 ساله دبیرستانی به‌حساب می‌آیند. در صورتی که B.J یک شخصیت کاملا خفن است و به کاری که می‌کند آگاه است. این دخترها در کار خود خوب هستند اما واقعا مشکلات ذهنی دارند."

شلبی و لوهام گفتند نویسندگی این پروژه، مغز آن‌ها را منفجر کرد؛ به‌خصوص بخش‌های طنز سیاه که اخیرا در سری Wolfenstein خیلی به آن پرداخته می‌شود:

لوهام گفت: "مرزها را جابه‌جا خواهد کرد." یانگ هم در ادامه افزود: "نازی‌ها شیطان هستند و باید بمیرند و روند بازی به همین شکل است که چندان از بازی‌های قبلی دور نیست."

Wolfenstein: Youngblood هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است.