Menu

بازیگر نقش سیری در سریال The Witcher از رابطه میان این شخصیت با گرالت می‌گوید

گرالت در بازی‌ها و کتاب‌ها سیری را به عنوان دختر خود می‌دید البته نحوه بیان آن در این دو رسانه، متفاوت است. در کتاب‌ها، سیری کمی جوان بود و گرالت هم در دوران مهمی از زندگی او وارد زندگی‌اش شد. در بازی‌ها، ما مقداری از این قضیه را می‌بینیم اما بیشتر بخش‌های The Witcher 3 روایت جستجوی گرالت برای پیدا کردن سیری را سال‌ها بعد از آشنایی‌ میان این دو هستند و او حالا به یک جنگجوی قادر تبدیل شده است.

به گزارش پردیس گیم، Comicbook شانس مصاحبه با فریا آلن در Comic-Con را داشت که بازیگر شخصیت سیری در سریال The Witcher خواهد بود. در این گفت‌وگو، از وی راجع به رویکرد سریال در اولین ملاقات سیری با گرالت پرسیده شد و آلن گفت این نسخه از رابطه میان آن‌ها به جای گرالت و سرنوشت، بیشتر به خود سیری وابسته است:

"باید صبر کنید و خودتان ببینید. نمی‌توانم چیز خاصی بگویم، اما این را می‌گویم که فکر می‌کنم قضیه فقط مربوط به سرنوشت میان آن‌ها نیست. سیری قصد دارد که گرالت را پیدا کند و این مربوط به آرزوی بلند مدت او برای داشتن یک خانواده می‌شود، کسی که به وی اهمیت بدهد، از او مراقب کند و به‌خاطرش از آن‌ها حفاظت کند (معلوم نیست این "آن‌ها" در سریال چه کسانی هستند). این فقط سرنوشت نیست، سیری با این وجود که نظرات متضادی دارد، تصمیمات مهمی می‌گیرد. در نهایت خود اوست که با انتخابات خود، آینده‌اش را می‌سازد."

در بخشی از تریلر سریال، به سیری گفته می‌شود که گرالت را پیدا کند و این بدان معناست که در داستان سریال، آن‌ها هنوز با یکدیگر آشنا نشده‌اند گرچه نمی‌دانیم دقیقا چند قسمت طول می‌کشد که آن‌ها با یکدیگر ملاقات کنند. خوشبختانه نیاز نیست زیاد برای گرفتن جواب‌ها صبر کنیم چون سریال The Witcher در همین پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.